2017/10/28

Tingeling Halloween Couture

Kolejna dostawa w duchu święta Halloween trafiła do Tingeling Halloween Couture. Tak jak w minionym roku dostaliśmy dwa piętra nowości. Kolekcja jest inspirowana pająkami, a ceny wahają się w granicach 11-36sd + jeden artykuł za stamonety. Powiem szczerze, że jestem bardzo zawiedziona i po zeszłorocznej, bardzo udanej dostawie spodziewałam się czegoś o wiele lepszego. Podoba mi się naprawdę mało rzeczy, które zapewne kupię i tak dopiero wtedy, kiedy sklep zostanie przeceniony.
A Wam jak się podoba ta kolekcja?



12 komentarzy:

  1. Nie jest jakaś super, ale kupię pare rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolekcja to jakiś dramat
    Podoba mi się tylko garnitur ale nie wiem czy go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lipa. Podobają mi się tylko dwie rzeczy. :/
    pawcioSzmaragd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnetrze jest przecudowne na bank kupie, garnitur i obie pary butow to tes strzal w 10

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnętrze jest super. Kolekcja już nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania nope, dodatki całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka fajnych rzeczy, pare spoko rzeczy a reszta okropna...
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka sobie ta kolekcja, ale wnetrze jest poprostu swietne
    Majlix6

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam jedynie sukienke za sm, nad resztą jezzcze się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. beznadziejna kolekcja,niczego nie kupię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń