2017/10/12

Sposób na Weekly SuperStar Gift



W tym tygodniu prezentem dla Superstar był pokaźny naszyjnik z pereł. Pierwsze wrażenie było raczej negatywne, myślałam, że nic fajnego z nim nie wymyślę. Ku mojemu zdziwieniu z naszyjnikiem pracowało mi się naprawdę dobrze i co ważne szybko. Nie musiałam zastanawiać się długo do czego go dopasować, wyglądał ładnie z wieloma rzeczami. Dla mnie zaletą jest jego kolor, który będzie prezentował się ciekawie zarówno w złotym jak i srebrnym towarzystwie. Soxo_ natomiast perły się wcale nie podobają, uważa je za niepraktyczne. Ciekawa jestem jakie Wy macie zdanie na ich temat oraz naszych stylizacji :)


Soxo_:
bluzka (sukienka) - Tingeling, kolczyki - YH, perły - Pearls, spódnica - Antidote, buty - Melbourne Minimalism, torebka - Wild Candy

cherry9713:
kolczyki - Trails, naszyjnik - Pearls, narzutka - Archive, bluzka (sukienka) - Archive, pasek - Balmain, spódnica - Balmain, torebka - Pretty n' love, buty - Pearls
kolczyki - Voile, choker (bransoletka) - Honey Maid, top - Philosophy, narzutka - Subcouture, pasek - LE, breloczek (naszyjnik) - Pearls, spodnie - Fallen Angel, torebka - Starpoint Rewards

12 komentarzy:

  1. Stylizacja Soxo, jest okropna wszystko z innej bajki... Natomiast Twoje są boskie! Mega słodkie, strasznie mi się podobją obie wersje. Perły są takie sobie, za duże, ale da sie z nimi zrobić fajne styliaacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają wszystkie trzy. W pierwszej stylizacji fajnie wygląda spódniczka-mega wyróżnia outfit. W drugiej stylizacji Wisienki bardzo podoba mi się użycie pereł <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja, to wszystko w jednym, nie wiem na co patrzeć... Na szczęście dwie kolejne są świetne! - piękne kolorystycznie, no i widać perły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do stylizacji Soxo przekonana nie jestem, ale Szery jak zwykle cudo! Ostatnia jest najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się wszystkie trzy stylizacje, a z pereł nie jestem w ogóle zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Perły mi się podobają i miałem je wcześniej kupione także mam już dwie pary. Żadna ze stylizacji mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ostatnia stylizacja jest przeboska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Perły są całkiem ładne same w sobie, ale nie będę ich raczej używać, bo nie do końca wpasowują się w mój styl. Co do stylizacji podobają mi się 1 i 2 ale 3 jest przekombinowana totalnie :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Yagamine co do stylizacji :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Te perły są mi do szczęścia niepotrzebne a ze stylizacji najładniejsza jest środkowa. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie odebrałam prezentu, bo skończyło mi się ss :( Ale no cóż. Stylizacje super, zwłaszcza jestem zachwycona ostatnią!

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń