2018/05/01

Bonjour Bizou + konkurs

Wczoraj w Starplazie pojawiła się dostawa do sklepu Bonjour Bizou. Kolekcja obejmuje jedno piętro, a ceny zaczynają się od 5 kończąc na 18sd. Osobiście nie mam ani love ani hate uczuć, jest kilka ładnych rzeczy, ale bez większej rewelacji.
Niemniej jednak chciałabym komuś podarować coś z tej dostawy. Napisz co o niej sądzisz oraz wybierz jedną rzecz, która Ci się najbardziej podoba, a ja kogoś wylosuję i kupię mu wybrane ubranie. Pamiętaj o swoim stardollowym nicku i zaobserwowaniu bloga.

11 komentarzy:

  1. Mi kolekcja bardzo przypadła do gustu! Ta sukienka w róże, bluzka hiszpanka i długi czarno biały sweter na pewno znajdzie sie w mojej stardolowej szafie :) Jednak moim must have z tej dostawy jest narzucona na ramię kurtka z sercem <3
    Miss_hannah260

    OdpowiedzUsuń
  2. to co chciałam to kupiłam w zasadzie, więc nie biorę udziału w konkursie :D spodobały mi się obie kurtki na ramię, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ta dostawa całkiem mi się podoba. Kraciasta hiszpanka wygląda świetnie, na pewno ją kupię ;) Zastanawiam się też na kurtką z futerkiem. Jednak najbardziej do gustu przypadła mi czarną kurtka z sercem na jedno ramię, jest świetna ;)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przypadła do gustu! Kupiłam co chciałam. W końcu ładne buty dodali. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja nawet, nawet :)
    Ale rzecz którą chciałabym mieć w swojej szafie to sukienka ogrodniczka :) Jest w tonach w których potrafie zrobic ciekawą stylizacje (tak mam problemy ze zrobieniem stylizacji w innych kolorach niz odcienie nude). Bardzo mi sie spodobalo bo mozna ja wykozystac na wiele ciekawych sposobów, pod plaszcz, na bluzke, na stanik, do sneakersow, do szpilek. Mam mnóstwo pomysłów na nia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi ta dostawa się nie podoba, jedyne co wpadło mi w oko to spodnie i ten płaszcz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka z czarnym sercem i futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja całkiem spoko, ale jakaś super nie jest. Zakupiłam 3 rzeczy- kurtkę z futerkiem do ręki, spodnie w kratę i biały pasek. Zastanawiałam się jeszcze nad kupnem kurteczki na ramię, lecz w końcu jej nie kupiłam. Może mi się poszczęści i ją otrzymam, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie było takiej dobrej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy coś kupie. Jakoś nie padłam z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest nawet fajna, ale bez szału. Za to najbardziej podoba mi się kurtka z sercem na ramię, dawno nie widziałam czegoś tak fajnego na stardollu
    zamisa

    OdpowiedzUsuń