2018/05/06

dobry projektant - Claudentia

Cześć! Dziś przedstawiam Wam kolejną utalentowaną dziewczynę, tym razem jest to Claudentia.  



Ma na imię Klaudia, pochodzi z Indonezji oraz na Stardoll jest od 2013 roku. Zajmuje się głównie projektowaniem włosów, które są naprawdę dobrze wykonane. Cena za projekt wynosi, np ok. 248 stardollarów.

















Co sądzicie o jej fryzurach? Podobają Wam się?

Uważam również, że twarz Jej lalki jest wyjątkowo oryginalna. A jakie jest Wasze zdanie?
Czekam na komentarze i życzę miłego dnia  💓💓

14 komentarzy:

  1. Podobają mi się 3 i 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne projekty, najbardziej podoba mi się 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekty są okej. Twarz rzeczywiście ma dość oryginalną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe włosy i twarz! Projekty ma na prawdę wspaniałe! Może się na jakiś skuszę.
    Mam małą uwagę, może lepiej po krótkim wstępie lepiej by dać rozwinięcie tekstu? Bo tak trzeba przewijać na sam dół.. Ale to tylko moja propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jej włosy! Zawsze są świetnie wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham jej włosy!
    Jeśli ktoś ma/sprzedaje te z drugiej fotki z przedostatniej to hmu.

    OdpowiedzUsuń
  7. często ją spotykam na stardoll, podobają mi się jej brwi

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy ma super, ale ta twarz mnie śmieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka smutna jakaś mina ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne ma włosy. ;) Twarz bardzo urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te projekty to cudo, a twarz doll mega cute.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ma ona te projekty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogóle mi się jej twarz nie podoba, a projekty też nieszczególnie. Mimo wszystko, szanuję talent.

    OdpowiedzUsuń