2018/05/27

Dobry projektant - wampir.eda

Cześć kochani!

Była już stardollowa Avril Lavigne, a co powiecie na Arianę Grande? Przedstawiam Wam wampir.eda. Na Stardoll jest od 2012 roku, pochodzi z Holandii i ma 17 lat.







Ostatnio zajęła pierwsze miejsce w konkursie na Gorącą Fryzurę. Jej fryzury są bardzo przemyślane, w stylu właśnie wokalistki, którą się inspiruje. Dodatkowo, każda fryzura ma własną nazwę, która jest tytułem jakiejś piosenki Ariany. Dokładne nazwy fryzur znajdziecie w jej prezentacji, ja natomiast zamieszczę aktualne i usunięte projekty. Ceny za włoski są różne, ale wahają się od 79 do nawet ponad 220 stardollarów.


















Co sądzicie o projektantce? Podobają Wam się fryzury?
Może któraś z Was chce się zamienić w Arianę? Piszcie i komentujcie! :) 




13 komentarzy:

  1. Jakoś nie przepadam za stylem Ariany, więc te włosy niespecjalnie mi się podobają.
    I czy tylko ja odnoszę wrażenie, że doll wygląda staro przez te wszystkie maski?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jedynie z tego koczek i kucyk na boku :) Reszta projektów taka przeciętna~

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarz jest brzydka, włosy też są bardzo słabe, a osobiście Arianę bardzo lubię choć nie słucham jej muzyki, ale ładna jest:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll wygląda jakby miała się rozpłakać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką słodziutkiego stylu Ariany, więc jako doll średnio mi się ona podoba. Fryzury są różne, niektóre fajne, niektóre bardzo słabe. Na dodatek faktycznie wygląda jakby się miała rozpłakać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Doll wygląda jakby robiła nie powiem co, a do tego wygląda staro :D
    Projekty, w porównaniu do innych, są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ariana, ta wybuchowa dziewczyna?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ari jest śliczna, ale tutaj doll średnio odwzorowana :D Jej projekty również mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te projekty są takie :/

    OdpowiedzUsuń