2018/05/28

Stylizacja

Chyba czas na mały come back. Witajcie. ;)



16 komentarzy:

  1. Powrót w świetnym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OGIEŃ. Ta kurtka to sztosik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka to must have totalny:P
    Stylizacja jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się właśnie zastanawiałam co myśleć o tej kurtce. Teraz wiem, że ją kupię. Stylizacja jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest bardzo ładna,ale kurtka mi się nie podoba :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest świetna, muszę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wątpliwości co do zakupienia tej kurtki zostały właśnie rozwiane~~

    OdpowiedzUsuń
  8. :O muszę mieć tę kurtkę! Naja ja Cię kocham za tę stylkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. o lol, jak zobaczyłam tą kurtkę w plazie to pomyślałam, że jest dziwna, ale dzięki Twojej stylizacji wiem, że znajdzie się u mnie w szafie. Stylizacja to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest lepsza niż połowa ubrań limitowanych :p Stylka miazga

    OdpowiedzUsuń