2018/05/07

METAMORFOZA: DISNEYKA_

Hej! Witam Was metamorfozą z samego rana! Jak tam żyjecie po majówce? Ja się wyszlajałam przez ubiegły tydzień po całej Polsce, dlatego teraz będę siedzieć w domu i grzecznie dodawać posty :D



PRZED: Stylizacja jak dla mnie jest super. Te spodnie z bluzką tworzą obłędny duet. Drażni mnie tylko krzywo założona torebka, którą zresztą wymieniłabym na czerwoną, pasującą do bandamki na głowie. Jeśli chodzi o twarz to nie podobają mi się tylko napompowane usta i ostra biel w kącikach oczu. Włoski są śliczne.

PO: Użyłam tu czerni i brązów. Całość chciałam przełamać jakimś mocnym kolorem. Padło na czerwień, bo spodobała mi się ta torebka. Wiem, że większość nie lubi połączenia *buty-torebka*, ale jak zobaczyłam szpilki praktycznie w tym samym kolorze to musiałam je dodać. Natomiast co do makijażu to zdjęłam rysy i wszystkie projekty ze stardesign hair, zostały ładne usta, których kolor starałam się dopasować do koloru włosów. W stylizacji zostawiłam włosy, żeby nie wprowadzać chaosu dodatkowym akcentem kolorystycznym :)




Znacie Verkę Serduchkę? *Rocka i ukraińskie disco* OOOOKEEJ. Weszła mi ta piosenka jak mało co ostatnimi czasy. Nie wiedzieć czemu, ale wolę ukraiński humor i Verkę Serduchkę <3 niż polski i Sławomira </3.



Dajcie też znać co myślicie o dzisiejszej metce!



14 komentarzy:

  1. Podobają mi się obie stylizacje, z tym że, jak zauważyłaś, w "przed" czerwona torebka zrobiłaby lepszą robotę! Co do makijażu, przed jest chyba lepszy wg mnie, ale za dużo tam "rozświetlaczy".

    Odnosząc się do piosenki - JAK JA TO KOCHAM XD Zdążyłam o tym zapomnieć! </3 I zgadzam się z tym, że to o niebo lepsze od Sławomira i innych jemu podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obie stylizacje, chociaż bardziej po, bo nie przekonam się chyba nigdy do takich spodni :D
    Twarz podoba mi się po równo przed i po

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja przed mi się nie podoba,zaś po jest bardzo ładna :) twarz nie podoba mi się przed,za dużo rozświetlacza i jeszcze te usta....twarz po jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardziej podoba mi się po, natomiast jeśli chodzi o twarz doll to podoba mi się wersja po, ale ta ze stylizacji xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Znacznie lepiej wygląda'po'. Zgodzę się ze wcześniejszym komentarzem, że metamorfoza twarzy wygląda dobrze z jasnymi włosami. Różowe włosy i czerwona pomadka to dla mnie not much. ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje 'po' mi się o wiele bardziej podobają. Świetna robota, jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sławomir jest super xDD
    A co do metamorfozy to zgadzam się z komentarzami wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja lepsza "po", ale makijaż "przed"
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  9. obie wersje bardzo mi się podobają, ale jednak po metamorfozie wygrywają wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile stylizacja po mi się podoba, tak makijaż kompletnie do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo prosze o metamorfoze justi12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Wpisz się do kolejki, a na pewno nie zapomnę Cię wystylizować :)

      Usuń
  12. Stylizacja PO bardzo mi się podoba, chociaż myślę, że kolor ust byłby lepszy z stylizacji przed ;)

    OdpowiedzUsuń