2018/05/09

Aranżacje

Witajcie Kochani,
jak minęła Wam majówka?

Ja swoją spędziłam za miastem, w ukochanym dla mnie lesie. Przyjeżdżałam tam we wszystkie moje wakacje w dzieciństwie, ale teraz gdy dorosłam, dalej uwielbiam wracać do tego miejsca. Kocham tę ciszę zakłócaną śpiewem ptaków, graniem świerszczy i hukaniem sowy. Zawsze uważałam siebie za "dziecko lasu". 
Dlatego też kiedy odwiedzacie mój profil na pewno często natknęliście się na moje "leśne" pokoje. Dziś, chciałabym przybliżyć Wam dwa z nich.



Co o nich myślicie?
Lubicie spędzać czas na łonie natury?

12 komentarzy:

  1. W pierwszym podoba mi się prawa strona, ta z łódką, natomiast drugi cały jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, także uwielbiam spędzać wolny czas w lesie, chyba dlatego, że jestem harcerką:P
    Oba wnętrza są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze wnętrze jest świetne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Są piękne! Nie mogę się zdecydować, które bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze wnętrze jest niesamowite. Taki domek to ja bym chciała mieć. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze wnętrze jest magiczne, drugie też ma swój urok :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza aranżacja jest niezwykła, bardzo klimatyczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w majówkę przejechałam prawie 600km łącznie :D I spędziłam ją w najpiewr w dużych miastach a potem na wsi. Co do aranżacji, to są cudowne, klimatyczne, przytulne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne aranżacje! Dawno nie widziałam takich ładnych wnętrz na sd!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne aranżacje, zakochałam się w obu :))

    OdpowiedzUsuń