2018/05/04

Makijaż

Powodzenia na maturach! :)



25 komentarzy:

  1. Wooow, mega mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż i twarz dollki! <3
    Dziękuję, jako to będzie :D Polski łatwiutki, zobaczymy co będzie na reszcie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Widziałam, że Lalka się trafiła. :D Z perspektywy czasu wiem, że nic bardziej nie cieszy jak Wokulski i Łęcka.

      Usuń
    2. Tak, chwilowo mialam pustke w głowie. Ale ogarnęłam temat i napisałam z 6 argumentów, mam nadzieje że poprawne XDD

      Usuń
    3. Na pewno! Nie ma się czym martwić. :D

      Usuń
  3. Śliczna, kojarzy mi się z kultową okładką Elle :)

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, nie można się do niczego przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te oczęta całym serduszkiem <3

    OdpowiedzUsuń