2018/05/27

Lookbook: Subcouture


Oj, dawno u nas lookbook'ów nie było. Ale w końcu się udało! Zmobilizowaliśmy się i tak oto poniżej możecie obejrzeć nasze stylizacje, w których użyliśmy rzeczy z najnowszej kolekcji Subcouture. Mamy nadzieję, że nasze propozycje Wam do gustu. :)
Zapraszam do oglądania!

 
callmeshady98


1. Sukienka - Fallen Angel + Subcouture, torebka - PPQ, buty - Subcouture.
2. Bluzka - Just Cavalli Tribute/CP, spodnie - Subcouture, torebka - Pretty'n love, okulary - Bonjour Bizou, buty - Evil Panda, breloczek (spodnie) - Fudge

cherry9713


1. kolczyki - Nelly, koszula - Callie's Picks, pasek - Killah, spódnica - Milionaire Mansion + Basics, torebka - Subcouture, buty - Subcouture
2. kolczyki - Voile, naszyjnik - Runway, kombinezon - Saint Laurent, buty - Subcouture, torebka - Versace

 3. kolczyki - Subcouture, koszula - Subcouture, pasek - Bonjour Bizou, spódnica - Buy&Get, torebka - Evil Panda, buty - PPQ
4. kolczyki - Subcouture, top - Balmain, sukienka - Subcouture, nerka - Subcouture, buty - Archive

RockaRolla_
 1. kurtka - Bonjour Bizou, sukienka - Fallen Angel + nelly.com, buty - Subcouture + Stardoll underwear, okulary - Mr, kapelusz - Minimalism
2. kombinezon, pajęczyna, torebka - Fallen Angel, czerwony top - Basics, pasek - Subcouture, buty - CP, kapelusz - PPQ, rękawiczki - Voile

Soxo_


1. okulary - LE, kolczyki - Callies Pick's, body - Velvet Orchid+CalliesPicks, pasek - Nelly, torebka - Archive, kurtka - Chanel, spodnie - Subcouture, buty - Gallery Tribute
2. okulary - The Jet Set, kolczyki - Bonjour Bizou, top - Balmain, pasek - Bonjour Bizou, buty - Rio, torebka - Subcouture
3. kolczyki - Voile, body - Callies Pick's, top - Subcouture, spódnica - SaP,torebka - Callies Picks, buty- YH 

WspanialyNick

 1. kurtka- Bonjour Nizou, top- Subcouture, podkoszulka- Subcouture, spodnie- LE, buty- Subcouture, nerka- Orignal Future, okulary- CP
2. kurtka- Royalty, top- Subcouture, koszulka- LE, spodnie- Runway, buty- Runway, plecak- Mr. , nieśmiertelniki- RIO Chicos , pasek- Fallen Angel

13 komentarzy:

  1. Wiśnia pięknie, w szczególności 1 i 3, no i Aleksowi do twarzy z tymi stylówkami. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam cichą nadzieję na jakiś okropny żart z tą twarzą xD dziekuję, że się nie zawiodłam

      Usuń
    2. chciałam to samo napisać

      Usuń
  2. 'Mamy nadzieję, że nasze propozycje Wam do gustu. :)' - chyba powinno być: 'Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadną Wam do gustu. :)' :p

    Podobają mi się obie callmeshady98, cherry ostatnia, obie Nicka, ale najlepsze na koniec...

    Wszystkie stylizacje Soxo i Rocki są genialne! Najlepiej sobie poradził, bomba!


    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się użycie dwóch sukienek w pierwszej stylizacji callmeshady, ale jednocześnie trochę denerwuje mnie to, że jedna wystaje spod drugiej. u Wiśni podobają mi się wszystkie, a dwie ostatnie to sztosy. Rocka fajnie skróciła te spodnio-buty. Druga stylizacja Nicka jest świetna. ale najbardziej ze wszystkich stylizacji podobają mi się te od Soxo - szczególnie druga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, wszystkie są super! Nie wiem która jest najlepsza :D
    Bardzo udany lookbook.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cherry, bardzo udane stylizacje, zwłaszcza pierwsza i ostatnia; podoba mi się również pierwsza propozycja od Soxo. Brakuje mi uzupełnienia w drugiej stylizacji od callmeshady. Ogólnie bardzo fajne stylki wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się obie propozycje Callmeshady,1 i 4 stylizacja Cherry,2 Rocki,2 i 3 Soxo oraz obie Nicka-tylko Nick gdzie twoja twarz?? xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj, ciężko wybrać mi jakąś stylizację, która najbardziej mi się podoba, ponieważ absolutnie wszystkie są na wysokim poziomie~~ Najbardziej w pamięci utkwiły mi jednak pierwsza od Cherry, druga Rocki i druga człowieka bez twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie wszystkie stylizacje podobają mi się :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje mi się podobają, ale najbardziej te od Cherry i Nicka - 'I can't feel my face' XD

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 soxo i obie Nicka dla mnie najlepsiejsze

    OdpowiedzUsuń