2018/05/24

Aranżacja


 Tamten dzień od samego początku był przepełniony szarością. W przepychu deszczu i melancholii nie było miejsca na radość. Cisza, zaplątana w zapach kawy dała mi chwilę wytchnienia. Wtedy pomyślałam, że tak bardzo chciałabym uciec stąd, gdziekolwiek daleko od ludzi, gdzieś nad wodę, sam na sam ze sobą i nieskończonymi myślami. Zamknęłam oczy i wyobraziłam sobie srebrzyste jezioro, łódkę i nieskończoną szarość. Zagubiona w ulubionej muzyce, postanowiłam to odtworzyć. Jednak, gdy dodawałam kolejne i kolejne elementy, obraz ten wydawał się coraz bardziej radosny. Dodałam też trochę światła. Być może znaczyło to, że kolejny dzień miał być lepszy? 


Napiszcie koniecznie co myślicie o tym pokoju!

12 komentarzy:

  1. Tworzysz naprawdę magiczne aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona i zakochana w Twoich aranżacjach, Twojej osobie!
    Masz niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny opis przeżyć i niesamowita aranżacja ;3 Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna :) Świetnie wyglądają te odbicia w tafli wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście opis okoliczności w jakich powstała ta aranżacja jest naprawdę genialny!

      Usuń
  6. Piękna aranżacja, ma taki magiczny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna aranżacja. Stworzyłaś świetny klimat.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń