2018/05/07

Hot or Not




Aguuniek


Przyjemna, elegancka stylka. Dostrzegam zamysł, że buty mają nawiązywać do ozdób na dekolcie, ale ja bym jednak je wymieniła. Nie jestem fanką butów z frędzelkami, bo kojarzą mi się z kopytkami kucyka i mam wrażenie, że skracają nogi doll. Ale za pomysł i wykonanie ode mnie leci HOT-. 

Zgadzam się z Rocką, więc powtórzę jej słowa - przyjemna, elegancka stylka. Nie mam zastrzeżeń. Zasłużone HOT.







 
 Disneyka_

 
Ekstra połączenie bluzki ze spodniami. Nie mogę się do niczego przyczepić. Pokusiłabym się jedynie o dodanie jakiegoś drugiego czerwonego akcentu. Może w postaci torebki? To jednak nie zmienia faktu, że mi się podoba. HOT-

Przyjemna stylizacja. Nie podoba mi się jednak ta torebka, choć mimo wszystko pasuje do stylizacji. Faktycznie, pasowałby jeszcze jakiś akcent w kolorze czerwonym. Nie przekonują mnie wystające tatuaże - myślę, że są za ciężkie. Jakiś pojedynczy, delikatny wzór wyglądałby ok, ale rękawy na obu stronach - tak jak pisałam wyżej - są za ciężkie. HOT/NOT.







karolin-El


Niezbyt przypadło mi do gustu to połączenie. Jeansowa narzutka + sukienka - okej, ale wybór dodatków moim zdaniem nietrafiony, a do tego coś dziwnego zadziało się na twarzy doll. Jeżeli to projekty ze stardesign hair to ja bym je usunęła. NOT+  

Faktycznie, twarz wygląda dość dziwnie. Co do samej stylizacji - nie podoba mi się. Myślę, że połączenie sukienki z narzutką jest dość mdłe. Mam tu na myśli kolory. Dodałabym jakieś ciekawe kolczyki oraz zmieniłabym ozdobę na szyi. Myślę, że wyraziste buty też lepiej by wyglądały. NOT.
 






Za tydzień ocenimy: takasezexd, Sally11l, KasiaSmile11

14 komentarzy:

  1. Nie do końca zgadzam się z ocenami. Ostatnia stylizacja najbardziej podoba mi się z tych wszystkich :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Także się nie do końca zgadzam z ocenami. Ostatnia pomimo wszystko wypada najlepiej, potem Disneyki. Najmniej za to podoba mi się stylizacja Aguuniek, chyba za te buty, naszyjnik, okulary i żakiet:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba stylizacja Aguuuniek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja wygląda najlepiej,reszta mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ocenę dziewczyny, rozbawiło mnie "kojarzą mi się z kopytkami kucyka" Rocki hahha :D ale buty miały nawiązywać do marynarki. Na screenie tego nie widać, ale te złote perełki przy nich, mega pasowały mi do tej złotej perełki-guzika na marynarce :)
    Bardzo podobają mi się stylizacje dwóch pozostałych dziewczyn, chociaż w każdej zmieniłabym jakieś szczegóły. Spodnie u Disneyki są piękne, nigdy wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi, chociaż i tak pewnie nie umiałabym ich tak fajnie użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę spójność złotych elementów i sznureczków, doceniam bardzo, bo stylizacja podoba mi się najbardziej z całego zestawienia :) Ale takie mam zboczenie, że tego typu buty tak mi się kojarzą :D

      Usuń
  6. Pierwsza stylizacja jest najlepsza, ale lepiej gdyby doll miała jakąś bluzkę :D
    Druga okej mimo że nie lubię dzwonów
    Trzecia niczym nie zachwyca- ot taka zwyczajna, poprawna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie okej jest tylko pierwsza stylka, reszta not. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i druga są fajne, a że w mój gust bardziej wpisuje się druga, to to ona bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Agu wypadła najlepiej. Chociaż dwie pozostałe nie są złe. :)

    OdpowiedzUsuń