2018/05/01

Stylizacja

Bardzo chciałam stworzyć jakąś letnią stylizację z shortami, ale pewnie sami wiecie jak to z nimi na Stardollu jest. No nie oszukujmy się, nie wyglądają zbyt dobrze. Podstawą więc została kwiecista koszula, która kojarzy mi się z obecną porą roku, bo wszystko wokół kwitnie na piękne różowe kolory <3 To zdecydowanie mój najulubieńszy okres w roku! No żeby było jeszcze troszeczkę mniej gorąco to już w ogóle raj ;) A Wy jaką porę roku lubicie najbardziej? 


marynarka - Callie's Picks, koszula - PPQ, spodnie - Pearls, pasek - Voile, rajstopy - Miss Sixty + Vinyl, torebka - Archive, buty - Archive


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolor czerwony w stylizacjach na sd. :) Bardzo podoba mi się to połączenie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jak zwykle świetnie ci wyszła :)
    A moją ulubioną porą roku jest zima, nie znoszę upałów, lubię chłodek

    OdpowiedzUsuń
  3. choć nie lubię tych spodni to tutaj stylizacja z nimi jest bardzo ładna :) ja to sama nie wiem jaką lubię,zima odpada,lato niby lubię ale jak jest za gorąco do +30 to tragedia,jesień niby ładna bo spadają liście,ale deszczowo i zimno,wiosna jest ok,tylko że nie ma wiosny bo najpierw było zimno,a potem nagle walnęły upały-i tak źle i tak nie dobrze xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, podoba mi się połączenie dwóch par rajstop, wygląda genialnie. Nawet spodnie, które są moim zdaniem brzydkie, nie odbierają jej uroku :D
    moja fav pora roku to wiosna, ale taka gdzie temperatura utrzymuje się w granicach 20 stopni. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl. Za dużo się dzieje jak dla mnie.

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Mimo,że spodnie są sredniej jakości to całość wygląda bardzo ładnie :) Do tego twarz doll świetnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Ja tam uwielbiam lato, temperatury min.25°C i słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby jest bardzo okey, ale stylizacja jakoś mi się zbyt nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przyzwoicie :) Spodnie trochę "odstają" mi od reszty bo mają gorsze wykonanie od innych rzeczy, ale i tak jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że słowo 'najulubieńszy' napisałaś w niepoprawnej formie celowo - inaczej straszna lipa jak na 'redaktorkę' bloga :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszna lipa to jest jak się zwraca komuś uwagę, a samemu jest się w błędzie :)
      https://poradnia-jezykowa.uni.lodz.pl/faq/ulubiony-ulubienszy/
      https://sjp.pl/najulubie%C5%84szy
      https://pl.wiktionary.org/wiki/ulubiony

      Jeszcze znaleźć linki czy już wystarczy, abyś poczuła się troszkę głupio? ;)

      Usuń
  11. Połączenie koszuli z tą marynarką jest moim zdaniem niesamowite :D Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za gorąco na taką stylizacje, aż się duszę jak na to patrzę :D Mimo wszystko wykonanie dobre, a kolor czerwony jak najbardziej na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona marynarka! ♥
    Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna, w moim stylu
    zamisa

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej lubie pozna wiosne :)
    W stylizacji brakuje mi jakiejs bizuterii, znowu uwazam ze buty do wymiany, rajstopy raczej niepotrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń