2018/05/25

Stylizacja

Hej! Przychodzę do Was ze stylizacją, którą zrobiłam zaraz po tym jak zobaczyłam tę śliczną spódnicę, która od razu musiała wylądować w mojej szafie. Ciężko było mi znaleźć marynarkę, która nie zakrywałaby aplikacji na bluzce, a zarazem pasowała do reszty stroju, no ale coś się udało mi dobrać i chyba finalnie nie wygląda to źle, co? ;) Jak myślicie? Dajcie znać w komentarzu :)

kolczyki - Callie's Picks, marynarka - Melbourne Minimalism, top - Dior Couture, pasek - Voile, spódnica - Bonjour Bizou, torebka - Callie's Picks, buty - Riviera

29 komentarzy:

  1. Mi się kompletnie nie podoba. Marynarka w ogóle nie pasuje, torebka, buty i pasek też do wymiany. Zostawiłabym bluzkę i spódniczkę i zaczęła od nowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego marynarka nie pasuje?

      Usuń
    2. Ej co jak co, ale nie zgodzę się, że buty nie pasują :D

      Usuń
    3. Nie lubię zarówno butów jak i marynarki, według mnie dziwnie leżą. Ale to tylko moje zdanie;)

      Usuń
    4. No tak, ale to, ze nie lubisz tych rzeczy, nie oznacza ze nie pasują :)

      Usuń
  2. Ta spódnica od razu skojarzyła mi się z twoim stylem :D Fajna stylizacja, według mnie wszystko pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że Ci się ze mną skojarzyła! ♥ Kocham ubrania w kwiaty zarówno na Stardollu jak i w rzeczywistości :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, wszystko pasuje idealnie :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja.
    Ja także uwielbiam ubrania w kwiaty! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest bardzo ładna,moim zdaniem dodatki pasują tu idealnie :) choć mi osobiście ta spódnica się nie podoba :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi brakuje jeszcze jakiegoś błękitnego akcentu, który by pasował do tła róży na topie. Reszta jest cacy

    OdpowiedzUsuń
  7. TAKA DAMA A TAKIE CZARNE PAZURY???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A damy jakie noszą pazury?

      Usuń
    2. HYBRYDKI Z KOLEKCJI BIZNESOWEJ SEMILACA

      Usuń
    3. Elizka hahahahahaha <33

      Usuń
    4. Semilac jest rakotwórczy! Serio! No scam

      Usuń
    5. To znaczy, że zaraz umre? xDDD

      Usuń
    6. Może tak zaraz to nie... :D Ale polecam jednak zmienić firmę lakierów.

      Usuń
  8. O ja, połączenie butów, spódnicy i topu jest świetne! Stylizacja mocno mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za łączenie wzorów, musisz to kochać! Jak wcześniej wspomniałam, spódnica i top to takie 10/10. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęskniłam za Twoimi stylizacjami, musisz dodawać je częściej! Mimo, że spódnica mi się nie podoba to Twoja stylizacja nieco mnie do niej przekonuje. Wszystko wygląda super kolorystycznie, nie pomyślałabym, że te buty mogą wyglądać gdzieś tak dobrze.
    btw. ostatnio na Waszym blogu jestem monotematyczna.. same pochwały xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, ta spódniczka jest śliczna! Sama ją kupiłam, ale jeszcze nie mialam weny żeby cokolwiek zdziałać z nią. U Ciebie to wyszło cudownie, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała! Ja cię serio podziwiam za te stylizacje, wszystko pasuje, żaden element nie wygląda na wciśnięty na siłę. No poezja po prostu

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, nie wiem co jeszcze mogłabym powiedzieć
    Lalka566

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem jakoś ta bluzka nie pasuje, ale tak to mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam mieszane uczucia. 5/10,bo sama nie wiem co czuję do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem wszystko do siebie pasuje:) Inna sprawa, że mi się ta spódnica nie podoba. Lubię kwiatowe wzory, ale trochę bardziej stonowane:)

    OdpowiedzUsuń