2020/04/20

Czytelnik Miesiąca + Podsumowanie

Cześć! Przepraszam Was kochani za opóźnienie podsumowań za marzec. Byłam trochę zajęta ogarnianiem nowego wyglądu bloga w wolnych chwilach, a na życie prywatne też było mi potrzeba dużo czasu. Ja się nie nudzę nawet w okresie epidemii - wręcz przeciwnie, dzień wciąż jest dla mnie zbyt krótki :D Ale do brzegu!
W marcu bloga skomentowało 23 osoby z łączną liczbą komentarzy wynoszącą 269. Witam na blogu nowych czytelników - mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej! :)

Ostrzeżenia za marzec wpadają na konto: martusia-16, izolda1996-k, mariola12333 oraz Jula145. Sprawdźcie w nowo zakualizowanej zakładce które to już ostrzeżenie, tak aby móc się w razie czego zrehabilitować :)
Marta_03 zmazuje swoje dwa poprzednie ostrzeżenia ze względu na poprawienie swojej aktywności o 100%, dzięki czemu zostaje również Czytelnikiem Miesiąca!! W tym momencie ma miejsce ciekawa rzecz, bo Czytelnikiem zostaje nasza redaktorka. Jeżeli ktoś nie doczytał w regulaminie to komentujący redaktorzy otrzymują podwojoną nagrodę, czyli 80sd :)


Gratulacje! Po odbiór nagrody wiesz gdzie się zgłosić xD

13 komentarzy:

  1. o kurczę, nie spodziewałam się! dziękuję, haha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie rozumiem, komentuję prawie większość postów i znowu mam ostrzeżenie xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami większość nie wystarczy :) Regulamin mówi o 90% postów, czyli czasami wychodzi tak, że można opuścić tylko dwa lub trzy. Co więcej - komentarze zliczane są od 1 do ostatniego dnia danego miesiąca, a nie od postu do postu, więc może dlatego :) W marcu 90% komentarzy to 29, więc można sprawdzić samemu, jeśli coś się nie zgadza :)

      Usuń
    2. Oczywiście posty z konkursami nie są brane pod uwagę.

      Usuń
  3. Gratki! Ja jak zwykle nie wyrabiam, ale chyba dam radę w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W zakładce regulamin nic nie ma takiego o czym napisałaś na końcu posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reguły do honorowych, znajdują się w zakładce z nimi

      Usuń