2020/04/18

POLOWANIE NA UBRANIE


Tym razem wybrałam się na łowy do sklepu Young Hollywood. Nie szukałam długo. 5 minut klikania i wpadłam na "Maddie Pants" w cene 33 sd. Oryginalnie spodnie kosztowały ok. 70 sd. Teraz widuję je w bazarze w cenie 150-333 sd. Uważam zatem, że była to świetna okazja. Spodnie nie są łatwe do wystylizowania ze względu na krój. Łatwo można "zgubić" sylwetkę doll, jeśli dobierze się zbyt luźne ubrania. Ja tego nie chciałam zrobić, więc wybrałam odcinaną w pasie tunikę o neutralnym kolorze. Resztę ciuchów dobrałam do bazy. Dajcie znać co myślicie :) 


12 komentarzy:

  1. Bardzo udany deal :D Ja ostatnio znalazłam za 5sd sneakersy z Balenciagi, Bazaar to super miejsce xD
    Stylizacja fajna, może pokusiłabym się o czerwone buty dla kontrastu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, mi się nigdy nie trafiają takie perełki 😒 Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest idealna ♥
    Ja nie mam szczęścia do takich perełek już, ale sto lat temu jak nie było rezerwacji w bazaarku to kupiłam kilka ciuchów DKNY za 2 sd hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę szczęścia w bazarku. Czasem uda mi się coś upolować, ale nie są to rzeczy typu le czy young hollywood:/ Stylizacja bardzo fajna, podoba mi się, że nie poszłaś na łatwiznę i połączyłaś je z odcieniami szarego.

    OdpowiedzUsuń
  5. I rarely find good things in starbazaar :c
    Btw I like how you styled this piece💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest bardzo stylowa, mega mi się podoba! Miałaś szczęście, to super spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja :) zmieniłabym tylko buty na jakieś czerwone,a to są moje zdobycze które ostatnio znalazłam w bazarze :D przez chwilę się zastanawiałam czy osoby które to sprzedały nie będą później do mnie pisać żebym im to z powrotem odsprzedała bo że się pomylili xD

    https://www.bankfotek.pl/view/2149629

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wygląda super, tylko ten pasek jakoś mi tutaj nie współgra;/

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są super! a stylizacja piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie są fajne, ale ciężkie do stylizowania, nie lubię tego ich paska na górze. Ty poradziłaś sobie super, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń