2020/04/13

Oksy PRADY


26 komentarzy:

  1. Fajnie wykorzystana ta sukienka, bo po przymierzeniu jej uznałam, że jest tragiczna, ale super tutaj wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jakby znajoma, chyba znowu odwiedziłeś konto Aleksander.d, czyżby wena opuściła cię na dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie życzę sobie takich komentarzy. To, że mam tę samą sukienkę co on, nie oznacza, że jest ona skopiowana.

      Usuń
    2. A ja ci pisałam że masz nie zżynać od Aleksandra, robisz to nie pierwszy raz, stylizacja jest identyczna i nie jest to przypadek, zwłaszcza że zaglądasz na jego konto kilka razy dziennie.

      Usuń
    3. 😂😂😂😂 idź komuś innemu ass lizać i tak cię nie poślubi 🤪😭

      Usuń
    4. z resztą proszę pokaż tamtą stylizację (jeśli takowej ma screena sprzed kilku dni oczywiście, a nie odtworzonej sekundę temu).

      Usuń
    5. Jest w moim albumie, 4 dni temu. Zapraszam, możesz obejrzeć i skopiować jeszcze więcej :)

      Usuń
    6. Te rzeczy są ogólno dostępne i każdy ma prawo je nosić a przypisywanie ich sobie oraz pisanie że ktoś coś skopiował od innej osoby jest nie na miejscu. Każdy ma prawo nosić co chce i normalnym jest że się zdarzy sytuacja że ktoś podobnie się ubierze ;)

      Usuń
    7. Uważam że teraz już każdy sam sobie porówna stylizacje, przeczyta na ten temat również na FB i sam oceni jak skomentowana przeze mnie sytuacja wygląda a osoby nie mające pojęcia na ten temat nie powinny się wypowiadać

      Usuń
    8. to co zrobiłaś na FB tak widziałem to, jest totalnym atakiem na człowieka przez grę w lalki , zastanów się co ty robisz bo to tylko gra i tak jak pisałem w grach sie zdarza że ktoś identycznie się ubierze.Jeżeli spotkasz kogoś w realnym życiu podobnie ubranego też mu zrobisz taką afere ? No chyba raczej że nie. A to co zrobiliście na Fb było totalnie żałosne i tylko pokazuje jak niedojrzałymi osobami jesteście ty i ten cały aleksander ;) Również to co robicie pod tym postem jest atakiem i niedojrzałym zachowaniem. Na pewno napisze o tym do prowadzącego bloga bo takie sytuacje nie powinny mieć miejsca :*

      Usuń
    9. Czytaj ze zrozumieniem. autor postu już nie pierwszy raz kopiuje stylizacje, miał już zwróconą uwagę, jeżeli tego nie rozumie postaram się aby mój komentarz pojawiał się za każdym razem w tej sprawie. Przejrzyj inne posty, jakoś nikt z ekipy bloga nie zniża się do kopiowania czyjejś pracy, mają swój styl i za to ich cenię.

      Usuń
    10. Widać że ci się nudzi i strasznie się przejmujesz tą grą, ale ty też czytaj ze zrozumieniem że to tylko gra a ciuchy są ogólno dostępne, sam autor pisze że nic nie kopiuje więc nie widzę sensu w doszukiwaniu się tego niby "kopiowania" :D a swoim komentarzem udowadniasz że lubisz dręczyć ludzi przytoczę twoje słowa "mój komentarz pojawiał się za każdym razem" nie potrafisz odpuścić a to tylko ta sama sukienka którą ma połowa stardoll xD A to że pan aleksander lubi się kłócić i pokazywać niby majestat jest totalnie żałosne. I nie jednokrotnie ludzie na stardoll mi piszą jak ich starszy usunięciem kont ;) Więc ci radzę zając się tym a nie doszukiwaniem się "kopiowania" bo z tego co wiem grozby "usunięciem konta" to większe przewinienie :) ;)

      Usuń
    11. Wygląda że nie masz co robić skoro tak ciągle piszesz, zwłaszcza że piszesz nie mając zielonego pojęcia o czym piszesz, tak jakby ktoś ci dyktował co masz napisać.
      Ja mając teraz nieco więcej czasu widzę kto pracowicie przygotowuje swoje posty a kto idąc na łatwiznę wystawia do oceny nazwijmy to "plagiat" :)

      Usuń
    12. śmieszysz mnie ty i twoje odpowiedzi :D serio zastanów się jak tu się udzielasz bo jak czytam to, to aż czkawki się nabawiłem od śmiechu xD Napisz ci to drukowanymi literami bo dalej nie rozumiesz "TE RZECZY SĄ OGÓLNO DOSTĘPNE I KAŻDY MOŻE JE ZAŁOŻYĆ" wiec jak mówisz coś o plagiacie to od razu połowę stardolla o to oskarż ;) a jak masz coś jeszcze do powiedzenia to się zastanów 3 razy zanim napiszesz bo tylko pokazujesz totalny brak inteligencji :*

      Usuń
    13. Wydaje mi się wyraźnie napisałam że "autor postu już nie pierwszy raz kopiuje stylizacje", nie odnoszę się do tego jednego posta, w wielu przypadkach dziwnym zbiegiem okoliczności konfiguracja części garderoby składającej się na konkretną stylizację była taka sama, dziwne?
      Ja na tym blogu jestem od bardzo dawna więc dobrze wiem co i kto zamieszcza, ty wydajesz się być zupełnie nieznany.

      Usuń
    14. Może i jesteś od bardzo dawna ale widzę że jesteś totalnie zaślepiona twój punkt widzenia jest totalnie ograniczony i nie widzę prowadzenia z tobą dalszej dyskusji ;) I jak to ujełaś "mój komentarz pojawiał się za każdym razem" licz się z tym że moj komentarz też :* Do nie widzenia :D

      Usuń
    15. Sądzę że moja znajomość tematu pozwala mi na skomentowanie tej sytuacji, zapewniam że ocena nie ogranicza się tylko do tego jednego incydentu jaki widać w tym poście.
      No ale cóż mając informacje tylko z jednej ręki nie jesteś w stanie obiektywnie ocenić co jest napisane ani też zredagować poprawnie komentarz.

      Usuń
    16. Jestem już tak długo na stardoll że bardzo dobrze wiem kto co zawinił wiec nie strugaj tu jakiejś terapeutki bo nią nie jesteś ;) Alekasnder nie jedno krotnie pokazał jakim człowiekiem jest i bronienie takiej osoby jest dla mnie śmieszne szkoda że jesteś tak w niego zaślepiona że wypisujesz tu takie bzdety ja przynajmniej sugeruje się opinią wielu użytkowników a nie jednego tak jak ty :) Skończ pisać te bezsensowne komentarze i poczytaj też o pojęciach które użyłaś w swoich komentarzach bo najwidoczniej nie wiesz co znaczą :*

      Usuń
    17. Myślę że, twoja ocena tego co piszę nie ma tu żadnego znaczenia bo najlepiej tą sytuację oceni administracja tego bloga.
      Terminus ad disputandum.

      Usuń
    18. Przynajmniej nie udawałaś teraz terapeuty :D Adios i obyś juz nie odpisywała ;)

      Usuń
    19. Sprawa została już zgłoszona i wyjaśniona. Temat zamknięty.

      Usuń
  3. Ta sukienka w tej stylizacji wygląda zupełnie inaczej- oczywiście na plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze super stylizacja a jeżeli ktoś ci chce wmówić że ją skopiowałeś olej to bo nie warto się kłócić z dziećmi z poziomu 1 klasy podstawowej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnia, podoba mi się tylko ta sukienka

    OdpowiedzUsuń