2020/04/25

Stylizacja z darmówką #3

Hejka! Tym razem darmówka jest banalna i można naprawde duuużo z nią zrobić. 
Dlatego jestem bardzo ciekawa waszych prac!
Moja wizja jest prosta ale mi się podoba :D
Co myślicie?


















 



KONKURS

Należy zrobić stylizacje z tą darmówką u mnie lub u siebie (można
również z męską wersją tej koszulki) i podlinkować w komentarzu do 29.04.. 
Do wygrania 30 sd.
Powodzenia!

_________________________________________________________________________________

WYNIKI
Pod poprzednim postem znów frekwencja dopisała co mnie bardzo cieszy!
Jednak zwycięzca może być tylko jeden, a tym razem jest nim... Aguuniek!
Gratuluje! Zgłoś się do mnie po nagrodę! :D

11 komentarzy:

  1. Bluzka sama w sobie jest zwykła i mało ciekawa, ale w twoja stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie! Ta narzutka ratuje życie tej bluzce... XD Ja wykorzystałam okazję i zmierzyłam się z nienawiścią do napisów na odzieży, więc po męczarniach:
    https://i.imgur.com/meH9DZK.png

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka byłaby fajna bez tego napisu. Stylizacja jest ciekawa, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka jest brzydka, no może nie brzydka, ale mi się po prostu nie podoba. Uratowałaś ją tą stylizacją. Bardzo mi się podoba wykorzystanie przezroczystej bluzki jak i tych spodni.
    Dziękuję za nagrodę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka jest nijaka,jej krój też jakoś za bardzo mi się nie podoba,ale stylizacja ją ratuje :) jest ładna :) tym razem nie zgłaszam się,bo nie wiedziałabym co z nią zrobić xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. tym razem mi się nie podoba. nie moja estetyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka moze troche zwyczajna, ale podoba mi sie jej kroj. Ja również nie przepadam za napisami na ubraniach... Stylizacja jakos nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look! Mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń