2020/04/30

Polowanie na Ubranie


Hejka! Tym razem znów udało mi sie upolować w bazarku rzecz z limitowanego sklepu za jedyne 33sd. Podobnie jak wcześniej - 5 minut klikania i już. Oryginalnie z tego co zauważyłam - spódnica kosztowała 95sd. Przyznam szczerze, że nie znalazłam jej już później, więc nie mam pojęcia jaka jest jej obecna cena. Jeżeli jednak ktoś wie to zapraszam do zostawienia podpowiedzi w komentarzu :)

Początkowo myślałam, że nie znajdę na nią dobrego sposobu, ale po raz kolejny przekonałam się o tym, jak bardzo lubię swoją szafę :D Wystarczyło trafić na szare body i stylizacja praktycznie zrobiła się sama. Zupełnie przypadkiem wyszła mi stylizacja w nowych, blogowych barwach. Macie ochotę na konkurs na stylizację w blogowych kolorach? A może wolelibyście jakiś konkurs z większą ilością etapów? Dajcie znać!



P.S. Czuję, że wróciła mi wena dzięki nowej fryzurze. Marta - love U <3
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany kupnem takiej fryzury jest to projekt naszej redaktorki - marta_03 :D

16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w połączeniu tej bluzki z body <3 Stylizacja jest super, bardzo mi się podoba w jakim kolorze ją zrobiłaś - jest bardzo stonowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu był raz taki większy konkurs, w którym można było wybrać sobie kategorię: ubrania, makijaż lub aranżacje. Może coś w tym stylu bo przecież nie każdy lubi robić stylizacje, niektórzy wolą np. meblować pokoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na te czerwone usta, to aż prosiłoby się o jakiś akcent na stylizacji! Stylizacja jest bardzo udana i fajnie, że spódnica jest tym elementem równoważącym, bo pozostałe części dobrze się łączą, a przy tym nie jest przesadzone. Chociaż muszę przyznać, że nigdy w życiu nie założyłam nic szarego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest przepiękna, wszystko łączy się w idealną całość! Spódnica sama w sobie też jest ładna, zazdroszczę, że masz takie szczęście do znajdywania perełek w takich cenach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest fajna, zazdroszczę, że ją tak tanio upolowałaś. Co do stylizacji to trochę przeszkadza mi ten wystający materiał ale reszta wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja,ale ten tiul wg mnie jest niepotrzebny

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomyls na te spodnice :) zgodze sie z komentarzami powyżej- tiul raczej zbyteczny ;) podoba mi sie polaczenie tego topu z bodami

    OdpowiedzUsuń
  8. A może większy konkurs gdzie zbieramy punkty w każdym etapie? Chyba coś z punktami było na wkreconych kiedyś i fajnie się przyjęło. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! :) Jeżeli tylko dziewczyny nie będą miały nic przeciwko.

      Usuń
    2. i bez żadnych grup, bo to tylko utrudnianie życia

      Usuń
  9. stylizacja jest piękna!
    dziękuję za reklamę gurl hahah:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta spódnica. Stylizacja jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wykonana stylizacja!

    OdpowiedzUsuń