2020/04/04

NOWE KOLEKCJE: ARCHIVE I IT GIRLS

Hej! Zeszły tydzień przyniósł nam kolejne kolekcje. Są to: Archive oraz It Girls, czy tak jak zapowiedziała Lisa na starblogu - odgrzewane kotlety. Fajnie, że jest sporo rzeczy za starmonety w obu kolekcjach, ale tak szczerze myślałam, że będą to recolory sklepów typu Tribute, a nie np. Subcouture, z którego pojawiło się m.in. futro w kształcie serca. Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale już jak mają dodawać odgrzewane kotlety to może by tak RE LE? :D 
A Wy co myślicie o kolekcjach?






11 komentarzy:

  1. Ha ja jestem tą nieliczną której się podobają te recolory, zwłaszcza beretów i bluzki z HB, która oryginalnie mi się nie podobała :D Dodatkowo te rzeczy są tanie jak barszcz.

    Co do MKA to łezka się w oku kręci jak widze te rzeczy. 12 lat temu jak zakładałam konto to pierwszymi rzeczami jakie miałam były te tuniki w motylki :') a za rzeczy z RC chciałam się wtedy pokroić, bo były to najlepsze basic ciuchy ever. Teraz pewnie też coś kupię, ale spodnie i rajstopy nie pasują w ogóle na doll :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Archive dla mnie słabe - kupiłam tylko naszyjnik za monety.
    W It Girls podoba mi się sporo rzeczy, zawiedziona jestem, że czarne spodnio-buty są plus size, bo chętnie bym je kupiła...
    RE LE byłoby super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Archive tak jak dziewczyny napisały- średnie, natomiast It Girls jest bardzo na plus. Zakupiłam kilka rzeczy i zastanawiam się nad kupnem kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Archive pełne super Vintage ciuchów, tak jak Yagamine powiedziała - pełne też wspomnień, bo ja tak samo zakładałam konto w podobnym czasie xD
    Kupiłam kilka rzeczy i może kupię więcej, jak jeszcze się zastanowię.

    ItGirls też bardzo fajne. Super, że są berety i spodniobuty. Brakowało mi właśnie jakichś długich białych, a dłuższych już nie znajdę :')

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o kolekcję Archive to raczej nie które ciuchy są brzydkie,nawet na doll nie pasują,ale kupiłam szary blezer i spodnie od Elizabeth and James,kopertówkę i czarną mini sukienkę za sm Ashley,jak będzie za dużo sm to będę miała gdzie wydać xD co do it Girls to nawet ładna dostawa,na razie kupiłam czarne body,ale podobają mi się jeszcze te białe i czarne spodnio-buty,czerwone body,czarne spodnie za sm,torebki i oba paski :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde udane dostawy, zakupy w sklepach rowniez :) najbardziej cieszy mnie futro inspirowane YSL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie kolekcje jak dla mnie bardzo dobre! zakupiłam sporo rzeczy ;-;
    re le to spoko opcja!

    OdpowiedzUsuń
  8. archive chyba najlepsze ze wszystkich, ale nadal nie jest dobre :D
    IT GIRLS po prostu super! kupiłam chyba pół sklepu! :) czekam aż naprawią czarne spodnio-buty, bo są super - może akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście jestem bardzo zadowolona z obu kolekcji, w archive kupiłam sporo w it girls JESZCZE nie, ale na pewno kupię spodnio-buty, świetne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma męskich ciuchów wiec smuteczek :(

    OdpowiedzUsuń