2020/04/12

WIELKANOCNA ARANŻACJA + KONKURS



Czołem! Starałam się zrobić coś na kształt wielkanocnej aranżacji. Czy wyszło oceńcie sami :) Użyłam zielonych akcentów oraz obrazu króliczka, który dostaje się za wzięcie udziału w wielkanocnym konkursie. Ostatnio nie mam weny do stardolla, więc zrobienie czegokolwiek wymaga kilka podejść, a i tak nie jestem później zadowolona z efektu końcowego xD



________________________________________________________________

KONKURS

A teraz pokażcie mi Wasze pomysły na wielkanocne aranżacje! Prace podpisujemy nickiem ze stardolla i umieszczamy zalinkowane w komentarzu pod tym postem. Praca może być wykonana w apartamencie dowolnej osoby. Ja niestety mam zamkniętą szafę, ale jeżeli ktoś chciałby zrobić aranżację u mnie to proszę o wiadomość prywatną na stardollu, facebooku lub komentarz pod albumem/scenerią. Czas: do piątku (17.04) Nagroda: stardollary.

Pamiętajcie o obserwowaniu bloga! 

19 komentarzy:

  1. Moją prace wysłałem ci na meila blogowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, ale ładne mieszkanie, fajnie ten zielony ożywia wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna aranżacja, wyważona i spójna. Nic nie jest tu z przypadku. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój wyszedł bardzo ładnie, lekko i wiosennie. Oddaje klimat radosnych i ciepłych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Ten zielony wszystko ożywia.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie Wielkanoc w czasach zarazy :D
    https://zapodaj.net/0c22ef554bf57.jpg.html

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie zagospodarowana przestrzeń, lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się trochę pobawiłam :p
      śniadanie wielkanocne w ogrodzie, why not
      https://prnt.sc/rzf1nk

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. https://zapodaj.net/eae7ebf5451cd.png.html

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  10. https://imgur.com/wWZkumA

    mało wielkanocnych ozdób, ale...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jest możliwość aby przedłużyć termin nadsyłania prac?
    Potrzebuję trochę więcej czasu aby dopracować projekt. O konkursie przeczytałam dopiero dziś i nie zdążyłam wykonać aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro nam, że nie udało Ci się wziąć udziału w tym konkursie:( Wkrótce na blogu pojawią się jednak kolejne atrakcje, bądź z nami aby ich nie przegapić! :)

      Usuń
  12. Ale piękna aranżacja! Uwielbiam taką kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń