2020/04/02

2020 vs 2015


14 komentarzy:

  1. Nie przemawia do mnie przez tą bluzkę, średnio mi się ona podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest ładne i mogłoby się dobrze zgrać, ale z inną bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrowienia od lalkowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka dla mamy po 40... do tego ta nieciekawa torebka... stac Cie na wiecej ;) reszta ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem chyba te motylki na bluzce są złe, a nie sam krój, bo on pasuje do spódnicy. Całkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, a bluzka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Czy ktoś ma może stardollary na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na fb: https://www.facebook.com/marta.stardoll.543

      Usuń
  8. mi również ta stylizacja się nie podoba,ta bluzka jest brzydka,wygląda jak dla ciotki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłoby fajnie gdyby nie ta "babcina" bluzka;/

    OdpowiedzUsuń
  10. żaden ciuch nie skradł mojego serca, ale w całości wyglądają w porządku :)

    OdpowiedzUsuń