2020/04/28

#46


12 komentarzy:

  1. Ładna i elegancka, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam za to mieszane odczucia, bo kojarzy mi się to z takim etylem vintage, jednakże pomiędzy marynarką a butami następuje jakiś zgrzyt, pod względem kolorystycznym i albo buty wybijają się kontrastowo, albo właśnie marynarka. Krojem natomiast to moja bajka i owszem - stylizacja jest elegancka, jednakże nie jest tym samym groteskowa, dlatego tutaj duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty zmieniłabym na jakieś bardziej jednolite, bo nie za bardzo pasują mi do całości, reszta bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem dół stylizacji nie pasuje do góry. Osobno te dwa elementy są super, ale razem moim zdaniem za bardzo odbiegają od swojego stylu i to mi nie pasuje w tym looku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi nie gra w tej stylizacji i chyba chodzi tutaj o buty, reszta wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :) ale zmieniłabym buty i tą nerkę wywaliła i zamiast niej dodała jakąś torebkę do ręki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, jedynie skarpetki bym wyrzuciła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi jedynue chyba ta nerka przeszkadza, a to dlatego ze nie jest tak elegancka jak reszta. Nie jest to tez sporty chic, wiec srednio tutaj pasuje. Buty no nie wiem... najpierw mi sie podobalo, ale chyba rzeczywiscie jak to nazwal Jezuschrystus jest jakis zgrzyt. Reszta jak najbardzjej dobrze sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń