2020/04/24

Flamingo


14 komentarzy:

  1. Fajnie się wszystko komponuje, zrezygnowałabym tylko z naszyjnika na kurtce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie mi się podoba, ale kurtka nie pasuje mi do dolnej części stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie mega, naszyjnik dodaje uroku i sprawia, że całość jest ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna peruka, flamingo kojarzy mi się z kolorem różowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodze sie z Elizabethfly - gdzie ten rozowy? Stylizacja hm... Marta Linkiewicz na silownie. Mysle,ze za czesto uzywasz tych perel - stylizacje robia sie monotonne

    OdpowiedzUsuń
  6. mi ta stylizacja się nie podoba,kurtka kompletnie tu nie pasuje,naszyjnik i torebka również do wywalenia

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że lubisz ten naszyjnik :D Mi się on nie podoba, tak więc bym go odjęła od tej stylizacji. Niemniej jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. schowałabym ten naszyjnik pod kurtkę, żeby trochę spod niej wystawał.

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie nie mój styl, ale całość wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja super, ale naszyjnik to już za dużo

    OdpowiedzUsuń