2020/04/22

Floral art

Hejka! Ostatnio zauważyłam, że robienie aranżacji mnie uspokaja, czas leci mi na tym jak szalony, ale jednocześnie czuje się odprężona i spełniona gdy podoba mi się efekt końcowy. :D
Na pierwszy rzut oka możecie widzieć tu chaos, ale gdy skupicie wzrok na konkretnym miejscu to wszystko zaczyna mieć sens. W każdym razie mam taką nadzieje...🙈


                                                                                                                    Aranżacja stworzona u cristina_100

Co myślicie?

13 komentarzy:

  1. Moja artystyczna dusza jest wybrakowana xD jak ja robię zmiany w apartamencie to mnie krew zalewa xD
    Wnętrze ma fajny klimat, są roślinki i super perspektywa - jestem na tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przeboska ♥ Chciałabym taki pokój na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze cudowne, sama ostatnio zauważyłam, że tworzenie apartamentów mi się bardzo podoba. Ale na pewno nie umywają się do twoich :D Aranżacja bardzo kojarzy mi się z Włochami albo Hiszpanią, pewnie przez te dodatki w ciepłych kolorach i obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne wnętrze,ale jak dla mnie za dużo jest obrazów

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko dobrze zaplanowane i dopasowane, chociaz mam wrazenie, ze za duzo bezowego tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam na odwrót, z daleka wygląda super, ale jak się przyjrzę, coraz mniej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała galeria, chciałoby się rzec ;) Lubię takie wnętrza, tylko w graciarni właściwie czuję się dobrze. Chociaż dobór mebli do desek na podłodze trochę mnie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna, podobają mi się te obrazy!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie! moje kolory totalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę za dużo się dal mnie tutaj dzieje, ale całokształt piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo wszystkiego, ale ładnie.

    OdpowiedzUsuń