2020/04/19

FF


12 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie, podoba mi się to nieoczywiste połączenie kurtki i eleganckich spodni.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja,podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda, że na górze jest tylko kolor biały, na dole czarny i na to jeansowa kurtka. A tę torebkę kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie! Zrezygnowałabym tylko z tych okularów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi sie... ta bluzka dziwnie wyglada, zwłaszcza jakies dziwne przedluzenie. Torebka nie jest najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się średnio podoba, jeżeli mam być szczera:s

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca mi się podoba. Nie jest zła, ale coś mi nie pasi

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba zmieniłabym bluzkę i torebkę

    OdpowiedzUsuń