2020/04/21

Stylizacja z darmówką #2

Hejka! 
Dziś na warsztat wzięłam całkiem fajny według mnie płaszcz, na który nigdy nie miałam pomysłu. 
Myślę, że efekt końcowy jest ok. 
Co myślicie? 



                            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

KONKURS

Bawimy się tak jak ostatnio, tworzycie stylizacje z płaszczem u mnie lub u siebie i linkujecie w komentarzu do 24.04..

Tym razem do wygrania jest 25 sd i jedna wybrana przez zwycięzce rzecz z tych poniżej. ;)
Powodzenia!

______________________________________________________________________________

WYNIKI

Nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania konkursem! 
Dostałam mnóstwo świetnych prac ale jedna wyróżniała się na tle innych...

Konkurs wygrywa... Jula145
Gratuluje! 
Zgłoś się do mnie na Stardoll po nagrodę! :*

17 komentarzy:

  1. ładna stylizacja,brakuje tylko podszewki...mam ten płaszcz,niby jest ładny ale przez jego krój nie idzie nałożyć żadnej torebki xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, kompletnie zapomniałam 🙈

      Usuń
    2. ok,to moja propozycja :D

      https://i.imgur.com/mJxzb05.png

      martusia-16

      Usuń
  2. Sam płaszcz, jak i stylizacja nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam tego płaszcza. Płaszczyk wydaje się dość ciężki, ale mimo to botki na obcasie pasują mi tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto moja wersja :D Zrobiłem ją na doll mojej znajomej :D oto link do mojej stylizacji ^^
    https://stardoll9798.blogspot.com/2020/04/na-konkurs.html

    Paul_97

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie Twoja stylizacja, zwlaszcza kolorystyka :) moze tylko dwa dodatki warto zmieni: torebke i okulary ;) plaszcz wydaje sie fajny, zobacze moze tym razem cos stworze na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. https://prnt.sc/s3c73b
    kiedyś uwielbiałam ten płaszcz. Stylizacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że spodnie mogłyby być trochę ciemniejsze. Beżowe lub po prostu czarne. Nie lubię białych spodni XD Przerażają mnie wirtualnie i realnie. Reszta jest super i dodatki świetnie pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja praca na konkurs: https://i.imgur.com/JQ8bCxr.png
      Mój nick: Khair

      Usuń
  8. Nie przepadam za ubraniami moro ale stylizacja mi się b podoba, dodałabym jedynie podszewkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna stylizacja, szkoda, że nie pa podszewki.
    ja niestety nie mam pomysłu na ten płaszcz, życze powodzenia innym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. https://imgur.com/aJtZ0nX

    ElizabethMoonth

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja oki, ale sam płaszcz okropny

    OdpowiedzUsuń