2020/04/27

Hot or Not

 

Venicue:
Bardzo wygodna i luźna stylizacja. Lubię połączenie bluzek oraz spódnic, w tym przypadku wygląda to bardzo dobrze! Jedyne co bym zmieniła to torebkę na inny kolor. Dla mnie HOT-


rockarolla_:
Kolorystycznie wszystko super, aczkolwiek wymieniłabym torebkę. Rzuca mi się w oczy także brak podszewki przy spódnicy. HOT/NOT
 

marta_03:
Nie podoba mi się ani trochę. Ani kolorystyka się nie broni, ani poszczególne ubrania ze sobą nie wyglądają ładnie. Dla mnie wielkie NIE. NOT

 





Venicue:
Zdecydowanie najlepsza stylizacja dla mnie z całej trójki! Bardzo elegancka, a ja właśnie takie outfity kocham! Dla mnie HOT+!


rockarolla_:
Wszystkie ciuszki świetne do siebie pasują. Uwielbiam tę spódnicę - wygląda mega w tej stylizacji, a tatuaż dodatkowo nadaje charakteru. HOT!!
 

                           marta_03:
Uwielbiam Twój styl;) Widać, że wykreowałaś go sama i ja to lubię. Spódnica jest świetna a z topem robi naprawdę dobrą robotę. Jedyne, co mi się nie podoba to dobór dodatków. Buty zamieniłabym na jakieś długie kozaki. I może jakaś narzutka? HOT-






Venicue:
Bardzo nowoczesna i kreatywna stylizacja. Podoba mi się, jednak niestety drażni mnie kilka odcieni różu. Myślę, że w jednym wyglądało by to bardziej spójnie. Dla mnie HOT-
  
rockarolla_:
Podoba mi się to połączenie różnych odcieni różu. Na plus także ten delikatny kontrast w postaci torebki i butów. No i superowe włoski :D Dla mnie HOT
 
 
marta_03:
Świetna stylizacja! Uwielbiam kolorystykę tego look'u! Może ewentualnie zmniejszyłabym spodnie, bo w części talii nie wygląda to zbyt ciekawie. Świetne włoski :S HOT-



 Za tydzień ocenimy: Karolinnaaa2222, Metalka777, Paul_97
 

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie druga stylizacja jest najlepsza. Zgadzam się z ocenami co do wszystkich stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja wygląda najlepiej,trzecia byłaby ładna gdyby nie ten sweter i te różne odcienie różu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweter jest połączony z bluzką, niestety :(

      Usuń
    2. to kicha,admini jak zwykle coś muszą zepsuć xd

      martusia-16

      Usuń
  3. Jak patrze na swoja stylizacje, to zgadzam sie z Rocka :) moze wystarczylo przesunac te sukienke xd torebka tylko ta mi pasowala z dostępnych w szafie. Co do kolorystyki, to mi odpowiada, w koncu nie jest czarno tak jak zazwyczaj to robie :D druga fajnie wyglada, w trzeciej gora mi sie nie podoba :/ dodam, ze ostatnio uwielbiam neonowe dodatki w rozowych stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia stylizacja byłaby bardzo ciekawa bez tego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeejku nie spodziewałam się takich ocen ♥ Jest mi mega miło! :D Stylizacja Agi bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I TAK! Mega marzyłam tu o kozakach, ale żadne które mam mi nie pasowały a w Starplazie wszystkie, których jeszcze nie mam są jakieś brzydkie :(

      Usuń
  6. Dla mnie faworytką w tym etapie jest izolda1996-k za bardzo dużą pomysłowość, co do samej subtylizacji. Pomimo wielu dodatków, zachowany jest kolorystyczny balans, również buty pasują mi do całości, bo wybranie tych pełnych - mogłoby obciążyć moim zdaniem całość, a już spódnica jest tutaj tym elementem głównym. Elegancko, ale nie ma przesady i bardzo korzystny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 chyba najlepsza, takich jak 2 jest multum na sd. 1 zupełnie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie najlepsza stylizacja to AGUUNIEK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla dla mnie 3xHOT z minusem.

    OdpowiedzUsuń