2010/11/28

Komentujący

Patrząc na wasze pomysły postanowiłam wynagradzać komentujących. Nie będzie to zasadzie liczenia komentarzy, bo na takie rzeczy nie mam czasu, ale będę po prostu sprawdzać pod każdą notką komentarze i co tydzień będę wybierała jedną osobę którą zamieszczę w dodatkowej zakładce, będzie jej zdjęcie i nick, oraz dostanie ona 50 stardollarów. Sądzę że się opłaca :) Pod koniec miesiąca myślałam żeby robić jeszcze coś takiego jak głosowanie w komentarzach (ankiety są zbyt ryzykowne) na "Komentatorkę miesiąca" i będę tam umieszczała 4 lub 5 (w zależności ile tygodni w miesiącu) dziewczyn które wygrały w poszczególnym tygodniu. Mam nadzieję że zrozumiałyście ;) Zaczynamy od jutra - poniedziałku. Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało, piszcie.

75 komentarzy:

  1. Mnie się, pomysł podoba ;)

    MissAnna9977

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :]]
    Ewelina25252

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest bardzo podobne do tego co ja mam na blogu Dorata86

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł kodny podziwu i zaangażowania z Twojej strony oraz zdaje sobie sprawe z tego,że będziesz wydawać stardollary.
    Pozdrawiam Miss_Kiss1997

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł...::::::::::DDDDDDD
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  8. ta świetny pomysł..;)

    ziarno6

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł !!!

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok! Świetny pomysł! Na 100% będę komentowała każdą notkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. A komentarze będą sprawdzane też pod konkursami ? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow super ! Tylko mam pytanko :
    czy będą sie liczyły tez notki z konkursami i reklamami ?
    Pozdrawiam Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  13. b fajnie na pewno się postaram

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! ja często komentuje tego bloga :) Fajnie, że jest takie coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. notki z konkursami lub reklamami nie będą sprawdzane

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja głosowałam wtedy za nagrodami dla komętujących^^

    OdpowiedzUsuń
  17. extra , fajnie że dajesz innym taką szansę zeby zarobić i oczywiście się opłaca! ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. super..pomysły na konkursy macie..
    i śliczny nagłowek ..!
    LadyKinga199

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajnie :)
    Ale ja mam jedno zastrzeżenie: Komentująca miesiąca musi być w takim razie superstars, tak? Proszę Mysza odpowiedz na to pytanie, ponieważ chciałabym się o ty dowiedzieć. Ja nie jestem ss a osoba bez ss, mogła by coś dostać za komentowanie, czy nie? xD
    Wiktoria-10-

    OdpowiedzUsuń
  21. dość dobry pomysł

    fallen_love

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł :) Każdy ma szansę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiktoria-10- - wtedy ten ktoś by dostawał prezenty za tą kwotę

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny pomysł :) tylko żeby nie wygrywały cały czas te same osoby ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że to świetny pomysł :D

    Kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry pomysł !Ty to naprawdę czasami masz fajne pomysły!!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł, tylko mi się nie podoba w tym blogu, ( ogólnie jest zajebi***ty ) że jak dajesz konkurs na zgadywanie np. w jakim sklepie to się znajduje np. setna osoba Ci napisze i ona wygra, a tak to pierwsza osoba wygra bo jest może chora albo wagaruje i pierwsza to przeczyta, Ja bym przypuśćmy to wiedziała ale już tego konkursu nie ma bo jak ty dodałaś konkurs to byłam w szkole i jak wybrałaś zwyciężce też byłam w szkole i nawet nie miałam szansy spróbować. Moim zdaniem powinna wygrać 100 osoba ! KTO MNIE POOPRZE ?>!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne macie pomysły:) ten do nich należy:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Komentuję każdą notkę.
    Zależy mi bardzo na wygraniu stardolarów, gdyż mam ich bardzo mało.
    I w żadnym konkursie jeszcze nie wygrałam. :(

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  30. Popieram julciaanh.
    Bo jak np. robisz jakiś mini konkurs to ja jestem w szkole, wybierasz zwycięscę jestem w szkole. Nie obraź się ale to jest trochę bez sensu.
    Bardzo chciałabym wygrać jakiś konkurs, ale jak pisze odp. na jakiś mini konkurs to ty juz piszesz zwycięstwę. NIGDY JESZCZE NIC NIE WYGRAŁAM


    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sie zgłaszam ;** Weź pod uwage moje komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń