2010/11/29

Spoilery ze sklepów

Widać na nich że szykuje się nowy sklep- BURLESQUE (w którym będzie jakaś darmówka poprzez kliknięcie w dany obszar) oraz jest też wystawka sklepu Monster High. Ja nie wiem niestety czy to są nowe rzeczy, czy stare, ale wydaje mi się że nie było ich jeszcze... Podobają się wam ???

EDIT: BURLESQUE JEST JUŻ W STARPLAZIE, NIESTETY NIE DLA POLSKI, SĄ 2 RZECZY ZA DARMO- SUKIENKA I KAPELUSZ :)

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

70 komentarzy:

  1. Ładna biała sukienka.

    gusion

    OdpowiedzUsuń
  2. ta biał sukienka z paskiem . < 3 napewno kupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała sukienka , buty , kapelusik biały , sukienka granatowa , kwiat beżowy , różowa sukienka + ten wachlarz . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. granatowa i biała są ładne

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczy moim zdaniem są takie sobie. a ubrania z monster high były tylko w ubierance. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty były już z Monster High, ogólnie średnio mi się podoba ta kolekcja. lepsza kolekcja tego na B ;)

    Asiunia97

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki sobie ;)
    Jagoda33334

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba ;)Pierwsze zdjęcie z Monster High to były te ciuchy a na drugim były jedynie zielone rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  9. te z MH już były. Ich spoilery pojawiły się chyba z 2 dni lub 3 przed ;) A ten sklep średnio mi się podoba
    wer-nika3

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd masz takie gotowe sklepy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy z Monster High absolutnie mi się nie podobają, za to w tym drugim sklepie widzę kilka ciekawych rzeczy.

    krytyczna

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym sklepie Monster High są dwu słownie to ujmując.. BRZYDKIE RZECZY. Ale każdy może mieć jakieś wątpilwości. To jest oczywiście moje zdanie, piniewaz każdy ma swój styl i tym się kieruje. : D

    OdpowiedzUsuń
  13. nowy sklep jes boski a te wystawy sa stare bo wszystkie te ciuchy juz widziłam

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba nta różowa sukienka :) Na pewno kupię ;) A te rzeczy z M.H. już mi się przestały podobać ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Monster high nie , Z BurlesQue jedno . xd /


    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy spojler sklepu - podoba mi się kilka ubrań ;d
    spojler sklepu Monster High - nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bur coś tam będzie dla nas na 100% jest to polska marka

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnaa marka ;D
    Pewnie będzie troszkę drogo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre b. ładne.. a niektóre - Brak słow . ;o

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta biała sukienka jest ekstra. Mam nadzieję, że za drogo nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne są te ciuchy, z obu sklepów . Ale pewnie będą tylko dla ss :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Srednio mi sie podobają.........

    OdpowiedzUsuń
  23. ogólnie to nic ciekawego, ale jakieś pojedyncze rzeczy może sie wybierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta biała i czarna sukienka jest fajna :D
    reszta tak średnio.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowy sklep średniofajna, a ja bym się cieszyła, gdyby były peruki z MH *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciuchy są średnie z nowego sklepu, ale wystawy jeszcze gorsze. -.-
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  27. białe buty i różowa sukienka! ; o

    OdpowiedzUsuń
  28. Białe buty z pierwszego obrazka są boooskie! <3 I fioletowe rajstopki z Monster High też bardzo ładne. :)


    ___

    Miss-Iga

    OdpowiedzUsuń
  29. kolekcja monsterhight, hmm ciekawa kilak fajnych ciuszków a co do tego nowego sklepu to chyba fajny :D

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie te żeczy są takie przeciętne.
    Adnimi się nie postarali .
    Nie wiem czy coś kupię a jak tak to nie za wiele.

    Fallen_love

    OdpowiedzUsuń
  31. trampecki białee <333

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  32. białe butki tylko mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  33. tak myslałam że bedzie nowy sklep, pare rzeczy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. To coś na B całkiem niezłe, a z MH to już były rzeczy, pewnie tylko wystawy i sklep będzie, podejrzewam że niestety tylko dla Anglii czy jakoś tak. Pewnie nie dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  35. niektóre rzeczy są naprawdę śliczne :)
    mam nadzieję, że będą nie tylko dla superstar.

    OdpowiedzUsuń
  36. ten pierwszy sklep jest bardzo fajny. Można zrobic z tych ciuchów fajne stylizacje. Nawet na sylwestra mozna się pokusic na taką sukienkę. Co do drugiego sklepu. Nie podoba mi się. Nawiązuje on do pewnego trendu występujacego w Japonii, a którego ja nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  37. mysle ze cos kupie z tego nowego sklepu bo podoba mi sie ta czarna i biala sukienka . zalezy jak beda lezec na mojej lalce. natomiast monster high. szkoda gadac ;DD . nie podoba mi sie i tyle. ; ]

    Bella.996

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się te rajstopki. Darmówki też nie są złe, mogą się przydać. :) KsiezniczkaLexi

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne są ciuchy ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. to są te ciuchy ze spoilerów ;)
    ja kupiłam tylko te za zero, bo nie mam już kasy ;[[

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne to z filmu z christina augilera :>

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się tak sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne są nie które rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  44. niektóre rzeczy są nawet ładne , ale kupiłam tylko te za 0 sd ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Kupiłam tylko sukienke za 0sd kapelusz mi sie na podoba xD kupiłabym białą sukienke z paskiem ale nie jestem ss ;[

    OdpowiedzUsuń
  46. ubrania z tej kolekcji sa supcio szkoda ze niama u nas tego sklepu ale przeciesz od czego sa linki ale ja wolae ogladac ubrania w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  47. O fuj to mi się z dosco polo kojarzy ;d jedyne co tutaj jest dość ładne to ten srebrny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No, niektóre spox, a reszta ujdzie w tłoku. Darmówki oczywiście kupiłam ;) Dzieki za link ;*

    OdpowiedzUsuń