2010/11/29

Błąd

Pojawił się błąd przy zakupie nowych peruk z Sunny Bunny:



Są za małe! ;dd

64 komentarze:

  1. sklep nie jest w akcesoriach , tylko w ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne :/

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale mam nadzieję, że to tylko błąd, ponieważ te fryzurki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i w tym sklepie jest więcej peruk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekajmy, aż naprawią... Teraz lepiej nie kupujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. tam są tylko ubrania i troche dodatkow.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie zauważyłam, miałam do was napisac .. n ale same zdązyłyscie sie zorientować ; )) i zauwqzylam zę są tam ozdoby do włosó w i takze ubrania co mnei zaszokowaloo ;oo

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  9. i to o ile za małe!
    Pierwsze moje skojarzenie to to, że może są na manekiny czy tych kumpli

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety. Mam nadzieję, że to naprawią. Już to wcześniej zauważyłam. (:

    krytyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale może to być dodatek który zakładamy na siebie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  12. bo to chyba tylko dla jak masz te manekiny to chyba tylko dla manekinów

    OdpowiedzUsuń
  13. to NIE jest dla manekinów, bo po zakupie pojawiają się w Salonie Piękności, a nie w apartamencie...

    OdpowiedzUsuń
  14. eee stało się coś dziwnego...ja kupiłam tą fioletową peruke i sama nie wiem czemu ale dałam ją na fryzure...potem zdejmuje ją i patrze został fioletowy ślad O.o

    OdpowiedzUsuń
  15. ^^ mi tak się często robi z ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że to naprawią (szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAA!! musze je miec niech to naprawia

    OdpowiedzUsuń
  18. achh, te błędy :< mam nadzieję, że szybko to naprawią, muszę mieć te peruki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Eee i tak mi się nie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny błąd na stardoll? ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahha ja nie kupię chyba tych peruk.

    gusion

    OdpowiedzUsuń
  22. niech naprawią !!

    fallen_love

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe ... ja jeszcze poczekam z tym kupnem ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety kupiłam, mam nadzieję, że to szybko naprawią...

    MissJul13

    OdpowiedzUsuń
  25. no te perułki sa malutkie mam nadzieje ze szybko naprawia ten błąd

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwnie to wygląda .O,o JA bym powiedziała że to peruki na oczy ;ddd

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam to właśnie przed chwilą w starplazie ;p Często są tego typu błędy :)

    Asiunia97

    OdpowiedzUsuń
  28. hah xd takie błędy są śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nuhahahhahaa bardzo malutkie- może to tylko takie coś rodzaju ,, spinki" ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Napiszę do adminów, może poprawią :)
    wer-nika3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ha no pewnie :)
    http://twitterowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak Admini dodadzą coś nowego i fajnego to zawsze z błędem. :/ KsiezniczkaLexi

    OdpowiedzUsuń
  33. no bez jaj, a chciałam je kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Nom, tylko z czegoś takiego się śmiać i czekać cierpliwie, aż naprawią. Ahh te błędy ;D

    Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie malutkie, że można ewentualnie na nos nałożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak znamy naszych kochanych adminów nie obyło by się przecież od błędów . xd

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja już kupiłam ;(
    ale mam nadzieje że naprawią:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie widzę ;// Są okropnie małe. Nawet na oko przymieżałam. xD Jak wróciłam ze szkoły, zajżałam do komentarzy na tm blogu i zobaczyłam, żę SUNNY BUNNY już jest ! Natychmiast wtargnęłam do star plazy i niestety... Peruki są ZA MAŁE !! Miejmy nadzieję, że to naprawią.

    OdpowiedzUsuń
  39. kupiłam tą peruke co mam teraz zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  40. HaHa ! Jak tipsy xDD No ale Ty, jak zawsze "Już Masz" Chyba cała StarPlaza już przez Cb wykupiona ;P
    MysiaZamojska

    OdpowiedzUsuń
  41. trzeba czekać aż naprawią ; p

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nadal mam je zmniejszone O.o

    OdpowiedzUsuń
  43. heh, będą jako "ubranie".. tzn. są.

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję że szybko zniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. WAŻNE! OSOBA NA TYM BLOGU:

    http://magazyn-wg-hannah34890.blogspot.com/2010/11/bad_30.html

    ŚCIĄGNĘŁA TĄ NOTKĘ, ORAZ PISZE, ŻE GABISIA9 PISZE WRAZ Z NIĄ JEJ BLOGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. ups. mam nadzieję że szybko to naprawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. To dość irytujący błąd...

    Melody5Mis5

    OdpowiedzUsuń