2010/11/25

Od Amandy-95

Witajcie, kochani. Jak widać nie jestem już tutaj potrzebna, więc rezygnuję z pisania artykułów o realnym świecie. To była namiastka, z którą kończę. I nigdy więcej się tu nie pojawię. Nie zamierzam, nie chcę. Tych, którzy czytali mnie ze smakiem, przyjemnością i tak dalej, zapraszam na bloga prowadzonego przeze mnie i Dominikę:www.zlotowproszku.blogspot.com. Tak, tę Dominikę, którą znacie. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli dodacie się do obserwatorów. Nie ważne. Dziękuję za Wasze komentarze, te miłe i te mniej miłe. Tak, za te mniej miłe również dziękuję, chociaż bez ich pomocy nie spoczęłabym na laurach. Miło się pisało.    Pozdrawiam, Amanda-95.

Edit: 
To nie wina Gabrieli, że odchodzę. Wszystko się na mnie otworzyło, i nie chcę żebyście myślały, że przez nią nie piszę już tutaj artykułów. Mnie nie zależało na sławie. Ale czułam, że to trochę za mało, brakowało mi tego kontaktu z Wami i czułam się zależna. Chciałam podziękować Gabie za tą szansę.

23 komentarze:

  1. Szkoda, artykuły były interesujące. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak uważam ;]
    a na waszego bloga chętnie wpadnę i to niejednokrotnie ;))

    pozdrawiam :*
    wonder.women

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że sie przenosisz fajnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja was zapraszam na mojego bloga
    kodyimy.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a czemu nie bd już pisać? ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje posty na blogu szybko znikały z powodu nowości. Wasz blog złoto w proszku jest bardziej osobisty. Myślę, że dużo osób na Stardoll jest w niego tak wciągnięty, że nawet artykuł o prawdziwym życiu był dla nich... szokiem? Nie wiem jak to nazwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :(
    Powodzenia w drugim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda.. Bardzo fajnie pisałaś.. ; ]

    OdpowiedzUsuń