2010/11/29

Spoilery

Za wykonanie dziękuję dawidowicz.

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
http://img27.imageshack.us/img27/7161/bezststytuu.png

61 komentarzy:

  1. nic sie nie wyswietla ; o
    spoilery w sensie sie nie wyświetlają.

    OdpowiedzUsuń
  2. nicz mi sie nie wyświetlaa xd

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  3. I mi również się nie wyświetla :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie wyświetlają. ;x

    krytyczna

    OdpowiedzUsuń
  5. heh xd mi też nie się wyświetlają xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej wie ktoś czy jak jestem tylko redaktorką bloga i chce usunąc swoj post to mogę i jak to zrobic.??

    pliss pomozie

    OdpowiedzUsuń
  7. nic...

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam ;)
    nawet spoko są ;PP
    a zwłaszcza czarne buty z tym czymś białym xD

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  9. część spoilerów juz jest w StarPlazie

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre są naprawde super np ta bluzka z kotkiem
    cornelia270

    OdpowiedzUsuń
  11. O, już widać załączniki.
    Niektóre ubrania mi się podobają, ale większość brzydka.

    krytyczna

    OdpowiedzUsuń
  12. widać już (:

    mi się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się okropnie podoba ta bluzka z kotkiem z ostatniego spoilera . A poza tym to zaciekawiła mnie ta maska, jest jak z Gwiezdnych Wojen ale wątpię czy to akurat z tego to będzie . W oko wpadły mi też ta sowa, zamek i fotel ale wątpię żebym je kupowała .

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre meble są po prostu świetne!
    Np. łóżko, półka, fotel ;)) Ciuszki też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje mi się, że będzie kilka darmówek np. sowa z jednego obrazka jest strasznie podobna do filmowej hedwigi z harrego pottera.
    Okropnie mi się podoba ta falowana sukienka z ostatniego obrazka. Jest po prostu kawaii.
    Zauważyłam kilka fajnych dodatkównp. wisiorek, torebka.
    Nie mogę się doczekac aż je zobacze na stardollu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. najwięcej rzeczy podoba mi się z ostatniego obrazka

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się podobają leginsy ze śniezkami, nauszniki, łóżko, sukienka szara, łańcuch z czaszką, i zawieszka love.
    pati9120

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie są ! to łóżko jest genialne!!! <3 będę musiała je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super jest pare sukienek i sluchawki

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... mam co do nie których wątpliwości.. aczkolwiek Pare rzeczy by mi się przydało ;) Np. Ta zawieszka z napisem ,,LOVE " Bardzo dziękujemy za wykonanie spoilerów, ponieważ warto wiedzieć na co mamy oszczędzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie pare rzeczy, sa naprawde niezle ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się najbardziej podoba ten spoiler z białym łóżkiem, ptakiem, manekinem ... :)

    Asiunia97

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi podobają się poduszki z napisem "LOVE" i różowa półeczka. Nic innego raczej nie wyróżnia się w tłumie. Nudnawe.

    Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  24. No niektóre rzeczy.. Ale nauszniki wymiatają ... !

    OdpowiedzUsuń
  25. ALe fajne są niektóre rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  26. niektór ubrania są naprawde supcio a w szczególności te meble a fotel no poprostu boski :)
    ledis079

    OdpowiedzUsuń
  27. Niektóre tylko są fajne a reszta nie przypadła mi do gustu..

    gusion

    OdpowiedzUsuń
  28. a mi sie wyświetla i całkiem fajne niektóre ubranka :D

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyświetla mi się wszystko, ale po dokładnym przejrzeniu każdego z osobna podoba mi się może 5 rzeczy?























    Stardoll 'cuś' nie może utrafić w mój gust z ciuchami.

    OdpowiedzUsuń
  30. dużo tego:)nawet ładne te łużko;)

    OdpowiedzUsuń
  31. dużo tego . ja też będę musiała zrobić na swojego bloga.. :) KsiezniczkaLexi

    OdpowiedzUsuń
  32. strasznie mi sie podobaja ubrania na samej gorze, bo reszta taka jaks dziwna
    ziarno6

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są. Naprawdę, szacunek dla Adminów!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi ten zamek i sukienka na manekinie zalatują Kopciuszkiem

    OdpowiedzUsuń
  35. wow ! dużo tego :) niektóre żakieciki ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. niektóre są naprawde ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. B. ładna czerwona sukienka i szary płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  38. najładniejsze to było łóżko ale i tak jest brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  39. Nic specjalnego ale niektóre rzeczy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z pierwszego podoba mi się :
    szara sukienka , wisiorek z czaszką i nauszniki .
    Z drugiego :
    nic ....
    Z trzeciego :
    też nic x D
    Z czwartego :
    łóżko , poduszki , akwarium , kolorowa zawieszka , manekin , różowa półka , zawieszka z napisem LOVE
    Z piątego :
    fioletowa torebka .

    OdpowiedzUsuń
  41. niektóre rzeczy są nawet ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tylko kilka rzeczy wpadło mi w oko.

    Melody5Miss5

    OdpowiedzUsuń