2010/11/26

Nowa lalka- Marina Łuczenko

Marina Łuczenko (ukr. Марина Лученко, ur. 3 lipca 1989 w Winnicy), znana również jako MaRina – polska wokalistka pochodzenia ukraińskiego, wykonująca muzykę z pogranicza electropop/dance. Absolwentka szkoły muzycznej I stopnia i klasy artystycznej LO im. Agnieszki Osieckiej w Warszawie. Podoba się wam jej laka?

http://img191.imageshack.us/img191/7463/marinaq.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnZXp8X8Cu0mvzHKIIX3cTaAbSTR_sr-NPXjRcrMhcTxtGK-Ci5gbBuc-FrAqo_q0kSOWpplw-adUoJ0L5Y32MFQ9oQTV4OaAEWqEfu5fuwZ54HagmKbUl2q39B61qrbEERK1nW0JnCFo/s400/Obrazek+2.png

23 komentarze:

  1. ja jej nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, kiedyś słuchałam TEJ (Glam Pop) muzyki ale teraz jakoś mi w ucho nie wpada. ;/ Wkurza mnie

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest chyba pierwszą polką, która jest w stardoll'owych rozbierankach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbierankach? Chyba chodziło ci o ubieranki.

    I nie, nie jest ona pierwszą polką. Jest też np. Doda itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. 7olcia7-heh,rozbieranki ;D
    ja tam jej nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wogóle nie podobna , ona chodziła do mojej szkoły ^^
    kicusia_83

    OdpowiedzUsuń
  7. Żal .. nie chce mi wejść , a jestem SS ; /

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewiem, lubię ją tak sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobna a ubrania nawet:D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby nie było większych gwiazd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za nią ;-/. Moim zdaniem jej piosenki są zabardzo popowe jak dla mnie. Wole metal i rock. A jeśli chodzi o lalke to jest spoxsik :)
    anusia12_10

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle nie podobna :/ Ja tam do Mariny nic nie mam ale Admini mnie wkurzają :/ Taka Marina co osiągnęła? Wydała 2 single i kilka nagród dostała. Ja prawie codziennie wysyłam do nich prośbę, żeby dodali drugą lalkę Ewy Farnej i co? Ją chociaż ktoś zna a nie jakaś Marina. Ale oczywiście każdy ma inne poglądy więc przepraszam jeśli obraziłam fanów Mariny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta lalka trochę kojarzy mi się z Demi Lovato...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet podobna tylko nos nie za bardzo pasuje ^.^

    Wikuli

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że kolejna Polka. Ubierankę oglądałam, niestety...niezbyt ciekawa...

    Melody5Miss5

    OdpowiedzUsuń
  16. coś im średnio ta lalka wyszła :)

    purplefairyliz

    OdpowiedzUsuń
  17. o fajnie .. kolejna gwiazda z polski

    OdpowiedzUsuń