2010/11/27

Darmowa sukienka, świeczka, gry, telewizor

http://img23.imageshack.us/img23/4681/sukienkao.png


Aby zdobyć sukienkę wystarczy wziąć udział w konkursie:







http://img641.imageshack.us/img641/643/swieczka.png







Świeczka:
1. Wejdź na http://www.4proxy.de/
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=787
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=787
5. Gotowe



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEigtfG6XeGTVrjfGT1YtY7yUyO6eijrh7BJgER5XRNU15Fx3ys8-rq7stl4hC4nOHgJd78lDJiDmAVxYbtxuTin-Zxdvg39eUMvEsmo1bn4EX1gCBh2ITLiOMV7FFUJDox2y_nxRT-75Mw/s320/gamepack.png



Gry:
1. Usuń historię przeglądarki, zmień proxy na 77.247.9.228 port 80, lub 80.100.177.238 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
4. Zapisz się do klubu
5. Gotowe

Obrazek z bloga Underneath Stardoll

http://img222.imageshack.us/img222/4541/82172557.png

Telewizor:
1. Wejdź na http://goproxing.com/
2. W okienko wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się
4. Gotowe.

PS: Nie rozumiem niektórych pretensji typu : na blogu jest nudno, jest za dużo darmówek... Przecież my nie decydujemy o tym co jest darmowe, tylko obsługa stardolla ;/


35 komentarzy:

  1. ja bym na twoim miejscu zrobiła nabór na redaktorkę. dlaczego? bo wtedy miałabyś duży wybór, nie pierwsza lepsza.. i zobaczyłabyś komu naprawdę zależy a posty pojawiałyby się częściej. być może ta osoba by miała jakiś fajny pomysł na prowadzenie, bo informowanie o nowościach staje się już nudne ;/. i na dodatek te reklamy... widać, że już sobie nie radzisz Gabi i piszesz na siłę. jak dla mnie konkurs na redaktorkę to najlepsze rozwiązanie. możecie się ze mną nie zgodzić ale...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wspomniałam nie robię darmówek. Ale niektórzy tak, i nie mam niec przeciwko ;) Oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kredyt-Mieszkaniowy , ale teraz też jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również myślę że trzeba zrobić nabór.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.facebook.com/pages/Stardoll/162441353789968


    Please likee :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę robić naborów i radzę sobie, w 100 %.

    OdpowiedzUsuń
  7. ok, może sobie radzisz, ale chodzi o to, że nie za bardzo masz pomysł na prowadzenie stardoll i my. ten blog staje się taki jak każdy. nie obraź się, to tylko moje zdanie, ktoś inny może mieć inne... ale wystarczy spojrzeć na komentujących: kiedyś w jednym poście było po 50 kom. a teraz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dzisiaj nudny dzień.Nic się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. i na dodatek odeszła dominika: wcześniej było Was 3, fajnie byłoby, gdyby znowu była ta magiczna liczba :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh... nie chce mi się robić :P
    Masz racje TeiLea ;D
    Może jakieś mini konkursy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie robię żadnej z tych darmówek . ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Telewizor zrobiłam wcześniej , płyty brzydkie , nie chcę mi się na nie zmieniać proxów , a świeca taka ee .. Suknia yh ,+ - raczej się na nic nie przyda

    streszczając krótko;
    nie robię żadniej xd

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  13. nie robię tylko gier bo proxy:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję się ja to napisałam ale to dlatego że teraz są tu głównie reklamy.posty pojawiają się coraz rzadziej a o mk nie wspomnę...Zgadzam się z Kredyt-Mieszkaniowy
    Tu jest po prostu nudno
    Przyznaj to otwarcie nie dajesz rady...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę sobie radzę i naboru nie zrobię!
    Dlatego że radzę sobie w 10% (Zdania nie zmienię)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zrobię może najwyżej sukienkę i świeczkę.

    purplefairyliz

    OdpowiedzUsuń
  19. yy... mowiłam to nawet nie napisałyście ze info odemnie czy cos

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ten blog i tak pozostaje najlepszy. Ale skoro inne dziewczyny mówią, że jest tu trochę nudno zawsze czasami można podawać przykłady ciekawych stylizacji, albo porady. Ja nie nalegam ;)

    Pozdrowienia dla Gabi i Alex ;)

    SuperMiss16

    OdpowiedzUsuń
  21. zrobię telewizor i świece, bo sukienke już mam xd

    P.S: ale na blogu naprawdę robi się nudno. ;/ są same reklamy, darmówki, reklamy, darmówki... Byście mogły także robić jakąś lekcje makijażu czy ubioru.

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. telewizja mnie wkurza , bo nie wiem czemu , ale sama mi się włączam...
    ostatnio się tak wkurzyłam że ją do schowka włożyłam , ale jak tak to nawet nie zła :)

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uważam że nie ma zadużo darmówek i wcale nie jest nudno. Ja ocobiście bardzo lubie darmówki ;) Pozdrawiam _Miss_Justyna_

    OdpowiedzUsuń
  24. ja ich nie potrzebuję.

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobiłam wszystkie oprócz gier , bo trzeba zmienić proxy : /

    OdpowiedzUsuń
  26. `Super . !
    Uwielbiam darmówki . !

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam je wszystkie !!
    Dzięki za info.
    Dominikaxxxd

    OdpowiedzUsuń