2010/11/25

Pożegnanie

Moje drogie,
wiem,że to może nie jest odpowiedni moment,ale prędzej czy później i tak bym to musiała zrobić.
Z przykrością i nowymi planami na życie stwierdzam iż odchodzę z bloga po raz 2. Powodem są sprawy osobiste i niestety brak czasu na pisanie notek. W domu jestem po 17 czasu polskiego,więc ciężko mi cokolwiek napisać lub znaleźć temat.,Odchodzę z bloga z własnej nieprzymuszonej woli. To jest moja decyzja. Mam nadzieję,że wybaczycie mi to.
Życie się zmienia a przyszłość zaczyna się teraz,nie jutro. Nie chcę spędzić całego życia patrząc się w monitor.

Dziewczyny,życzę Wam wspaniałych żyć,aby Wasze łzy były tylko łzami szczęścia i abyście wykorzystały swoje życia w pełni , bo każdy ma tylko jedno.Na zawsze będziecie jakąś częścią mojego życia.Nie zapomnę o Was, dziękuję za wszystko. Jesteście najwspanialszymi czytelnikami na świecie. Jesteście niezastąpieni.
Chciałabym,żebyście z tego całego pożegnania zapamiętali to,że każdy ma jedno życie , jedną szansę. 
Gabrysiu,bardzo dziękuję Ci za tą szansę, za tą pierwszą i za tą drugą, za każdą z osobna.
 
~Domioka10 

Twoje życie zaczyna się każdego dnia.
Przykro mi,że Was zawiodłam po raz kolejny.

84 komentarze:

  1. smutno, ale mam nadzieję, że to nie wpłynie za bardzo na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i znowu kolejna redaktorka odchodzi. A po za tym nie będziemy płakać, a może troszeczkę tęsknić ;p Ehh.. pewnie zaraz też Alex.Hall. No, ale cóż xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :(
    Ale życzę Ci, żeby dobrze układało się w życiu realnym, bo to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ZOSTAŃ NA PEWNO ZNAJDZIESZ CZAS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieee.! Zostań proszę nie odchodź.!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda... ; ( . . . Byłaś najj redaktorka ; * . Pozdrawiam oraz również życzę szczęscia .

    powodzenia dominiko ! .

    kocica1321

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutno mi... ale będziemy Cię wszystkie pamiętać :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli nie masz czasu to zrezygnuj. Stardoll to tylko gra, wirtualna. Życie jest ważniejsze, więc jeśli masz do wyboru ograniczyć swoje życie towarzyskie lub Stardoll, to zrezygnuj z netu.
    Dzięki za wszystko, za czas, poświęcenie itd.
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze napisałaś. Popieram Cię.
    Ale smutno mi, że odchodzisz.
    żegnaj i powodzenia ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. wieczko6- dziekuje,za prawdziwe slowa.
    real jest wazniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było, przyłączam się do wszystkich podziękowań ale skoro jest jak jest no to nie twoja wina :< Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  12. ta perułka co była za darmo jest świetna ale ona nie działa na imprach!

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ...
    ale wkońcu rozumiem przecież kiedyś
    wkońcu trzeba przestać z nawykiem.

    a ze stardoll tez odchodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  14. ale na stardoll będziesz prawda?

    OdpowiedzUsuń
  15. czy ktoś cię zastapi na blogu nie wiem np. będzie jakiś casting ?

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda:((
    madammalamam

    OdpowiedzUsuń
  17. skoda , tylko z tobą mogłam pogadac ;/



    xoxo Wonder.Women xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda:D
    Trzymaj się:*
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to czytałam, poczułam okropny ścisk w gardle. Piszę opowiadania, a twoja wypowiedź, Dominiko, natchnęła mnie, bardzo. Zobaczyłam coś, czego nie widziałam. Szkoda że odchodzisz... żegnaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, szkoda ;[. mimo tego, że odchodzisz nadal będę wchodzić na bloga, to przecież nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie powinnam tu tego pisać bo to takie uroczyste ale coraz mniej lubię Gabisię...Niby KAŻDY kto ODCHODZI mówi że to nie wina Gaby ale coś mi tu nie pasuje...I wiadomo że powód KOLEJNEGO ODEJŚCIA to nie brak czasu bo Amanda-95 napisała że będziesz teraz prowadzić innego bloga razem z nią...

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie wcale nie zawiodłaś , owszem jest mi smutno , ale życie osobiste jest ważniejsze .
    pozdrawiam cię bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh. W takim razie życzę ci wszystkiego najlepszego w "nowej drodze życia"

    ;*

    Neilaise

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc troszkę mnie to denerwuje... Ciągle ktoś dochodzi i odchodzi... To jest bezsensu. Zaraz znowu ktoś dojdzie a potem odjedzie. Sorry ale to jest moje zdanie. Jednak to twoja decyzja i mimo wszystko raczej słuszna bo tak jak powiedziałaś nie można całego życia przesiedzieć przed monitorem. Powodzenia i trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  25. wiedziałam ...
    zaraz wszystkie odejdziecie! nie no super . ;) ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. już wszyscy odchodzicie :( blog się rozpadnie niedługo :(

    OdpowiedzUsuń
  27. `Buu . . !
    `Co . ?
    `Szkoda . . ;/
    `To zrób jakis mega konkurs pożegnalny . ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. No, blog się rozpadnie ! :( No nie wiem... I_am_collector prowadzi własnego bloga... I nie ma czasu? dziwne to wszystko.. :( :( Ja jestem w 6 klasie i mam mega dużo czasu chociaż nauki jest po łokcie.. ;o

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielka szkoda :(
    Ale ja rozumiem, też mam coraz mniej czasu na Stardoll (też przychodzę do domu na polski czas o 17)... Prawdziwy świat jest o wiele ważniejszy... Potrzebny jest czas na naukę, sport, rodzinę...
    Życzę Ci powodzenia Dominiko ;**
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie jest życie, ja tez mam coraz mniej wolnego czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Eh...wielka szkoda.!
    Serioo.. super było jak byłaś redaktrorką ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. zostań!!:( będzie nam Cie brakowało;(

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda , ale coż , żyje się dalej ; d

    OdpowiedzUsuń
  34. Przykro mi ;( szkoda

    OdpowiedzUsuń
  35. Niewiem czemu nie którzy piszą- np. DemiLovato339-Widac że ty się cieszysz że Domi odchodzi ! Ja teraz mówię szczerze,Domi jest bardzo sympatyczną osobą,ale świat wirtualny,to nie wszystko,życie i sprawy osobiste,są ważniejsze niż przebywanie kilka godzin przed komputerem.
    Mi też jest smutno z powodu odejścia,ale ja szanuję decyzje Dominiki.


    Będzie mi cie brakowało :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem tak,Stardoll to gra,a życie,to życie. Grę można zacząć od nowa,życia już nie. Więc jeśli nie masz czasu,lub z jakiś innych powodów nie możesz pisać już bloga to Bardzo Serdecznie Dziękuje za wszystkie notki,które pisałaś,tylko po to,żeby napisać nam o nowych wiadomościach na Stardoll i czasem zawalałaś szkołę z tego powodu. Więc jeszcze raz Dziękuje za notki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze Ciebie rozumiem. 3 razy w tygodniu wracam do domu o 17, rozumiem Ciebie. Ja jednak dopiero niedawno rozpoczęłam przygodę ze Stardoll i nie chcę jej kończyć.. Życzę Ci powodzenia w realnym życiu. Życie ważniejsze od komputera. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Stardoll to gra, jak się od takiej uzależnisz, to potem świrujesz ;3 W 100% Cię popieram: realne życie jest najważniejsze:) Oczywiście mam nadzieję, że odezwiesz się czasem na gg. Życzę Ci ( yy czego to się życzy zwykle? ;P ) samych sukcesów ii wszystkiego najj;**

    OdpowiedzUsuń
  39. Ey ludzie, może zamiast palić tu znicze i wyzywać Gabisię9 za to, co się dzieje, zajmiecie się własnym życiem realnym?! Przecież to nie jest niczyja wina...

    OdpowiedzUsuń
  40. będzie nam ciebie brakować :*

    OdpowiedzUsuń
  41. będe płakać przez ten post.:(((

    OdpowiedzUsuń
  42. i kolejna redaktorka odchodzi :(
    ale cóż Dominiko, twój wybór, twoja sprawa . Wybierz tą drogę, która cię zadowoli, powodzenia w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wielka szkoda. :(
    Pozdrawiam cie Dominiko
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  44. Miło było Cię poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  45. No co trudno. Sama decydujesz jaką drogę wybierasz. Mam nadzieję że na tej bedzie ci sie powodziło;);(

    OdpowiedzUsuń
  46. rozumiem Cię Domi, aczkolwiek będzie mi smutno i będę za Tobą tęsknić. Bardzo Cię lubię. ; )

    Życzę wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  47. moja koleżanka za tobą będzie bardzo tęskniła , bo uwielbiała twoje komentarze... no cóż no i chyba ja tak samo... :(
    żegnaj T^T

    minuska9

    OdpowiedzUsuń
  48. No to zegnaj domi! bede cie pamietac >D

    OdpowiedzUsuń
  49. Adusia_1997 - Ciebie to chyba raczej mniej poruszyło,niż tu widze - większość osób . Tak samo jak DemLovato339 - To bezczelne , że ty nie żałujesz że ona nie odchodzi . To że napiszesz "Szkoda" to nie znaczy , że za nią tesknisz . I jeszcze ma zrobić konkurs ? ; \ .
    Dziewczyny - nie spodobało mi sie wasze zachowanie .


    To teraz coś ode mnie :

    Ja tu sie zgadzam z dziewczynami tzn . Monisiag . Aczkolwiek w pełni zgadzam się także z The.ZuziaQ . The.ZuziaQ , pokazała jak to znaczy być chłowiekiem z szacunkiem a nie jakimś , cymbałem .
    Domi , to pewne , najważniejsza jest rodzina , zdrowie , życie prywatne . A stardoll to rozrywka na którą można sobie pozwolić np. 1 godzinke dziennie . Ja nie siedze przy stardoll'u 2-3 godziny , ewentualnie w weekendy . Ważniejsza jest jak już wcześniej powiedziałam rodzina , zdrowie oraz życie prywatne . Mam nadzieję - że jeszcze kiedyś wrócisz do bloga,ponieważ byłaś jego współtwórcą :)

    Pozdrawiam , EmoMiley1994

    OdpowiedzUsuń
  50. Wkurza mnie już to - ktoś przychodzi, odchodzi, wraca. Kolejna redaktorka olała sobie bloga! Nie macie czasu - czaję. I szkoda że już nie będziesz pomagac Gabisi. Jak dla mnie gabi powinna bloga prowadzić sama lub zrobić konkurs na redaktorkę, która już na pewno nie odejdzie :(

    Papa Dominiko!


    agatasumislawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi przykro. Byłaś wspaniałą redaktorką! Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz. To ostateczna decyzja?

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję Ci, SceneAnn^_^

    A co do komentujących... Niektórych z Was to mi naprawdę jest żal. Przepraszam, że tak się wyrażam, ale to prawda. Stardoll to strona, którą kiedyś w końcu usuną. Może rozejrzyjcie się dookoła i zastanówcie się nad sobą... Bo siedząc przed komputerem niczego nie osiągniecie! Nauka, rodzina, przyjaciele... To jest w życiu najważniejsze. Może zamiast dawać kolejne 10.98 na doładowanie ss, oddacie je komuś, dla kogo te pieniądze będą wielkim skarbem...? Naprawdę Stardoll to nie wszystko, jeśli tego nie widzicie, to nie zauważycie również, jak całe Wasze życie przelatuje Wam przed oczami.

    Teraz bez ukończenia studiów nawet do sprzątania ulicy nie przyjmują. Więc zastanówcie się. Co jest ważniejsze: Stardoll, czy real?

    OdpowiedzUsuń
  53. The.ZuziaQ - mądre słowa, nie zgodzę się tylko z tym że jeśli ktoś nie ma studiów to nie znajdzie pracy, bo moja mama zrezygnowała ze studiów po roku i ma pracę, jest księgową ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nadzia99- jak możesz tak twierdzić!! Nie zamierzam odchodzić, nie oceniaj tego tak bo mnie nie znasz i nie wiesz jak jest między mną a Gabi; nie zrobiłabym Jej tego...

    OdpowiedzUsuń
  55. Hehe;) Nie no, bez kitu, jakieś wykształcenie w tym kierunku musiała przecież mieć;) Moja mama jest po studiach i pracuje jako bibliotekarka ^^ Najważniejsze jest, żeby lubić to, co się robi.

    OdpowiedzUsuń
  56. Szkoda :( Będę tęsknić!
    Ale masz racje... ja też nie mam zamiaru spędzić całego życia przed monitorem ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda :(
    Ale życzę Ci, żeby dobrze układało się w życiu realnym, bo to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pa , pa : *

    Gabi - moja mama też jest księgową x D

    OdpowiedzUsuń
  59. :) w pełni Cię rozumiem Dominiko :)

    Gabi, moja mama też jest księgową, studiuje :D stwierdzila, że musi znaleźć lepiej płatną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. o.. szkoda.:(
    ale Gabi na pewno sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ojj, szkoda. :< ale rozumiem, życie prywatne jest bardzo ważne. Ja też niektóre rzeczy zaniedbuje, no ale cóż, takie już życie, ale to już chyba moja wina, bo się po prostu od ciągnąc nie mogę. Naprawdę jest mi przykro, że odchodzisz.

    A ta w ogóle to trochę mnie to denerwuje, że cały czas odchodzi, przychodzi, odchodzi, przychodzi. ;/ To naprawdę jest irytujące.

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  62. Najpierw gosia, a teraz ty! Gabisia zostaje sama?? Ona da rade, ale zastanów się nad tym. Jest mi smutno, ale życze ci powodzenia w dalszym REALNYM życiu :D
    anusia12_10

    OdpowiedzUsuń
  63. the.zuziaQ - mądre słowa powiedziałaś, ale nie zgodze sie z Tobą w jednym . Stardoll dla mnie jest jedynym zajęciem w życiu i ogólnie komputer . Przed kompem dziennie siedzę 8 godz. a w weekendy - 12 . Po prostu nie mam co robić :/ . A na stardoll wydałam ok. 150 zł i mi to wisi, nie ja płacę za telefon

    OdpowiedzUsuń
  64. karrr, a nie zastanowiłaś się nad tym, że Twoi rodzice ciężko pracują na Ciebie, a Ty przepuszczasz wszystko na Stardollu. Ale ok, Twój wybór, ja nie mam tu nic do gadania;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja pitole domioka dziewczyno, ty to masz problemy... Ile razy jeszcze musisz się sparzyć, zanim przejrzysz na oczy? Idź i nie wracaj. I zmądrzej trochę. Tego ci życzę - mądrości i odnalezienia siebie! Bo niestety widać z daleka, że nie bardzo wiesz, co chcesz w życiu robić...

    OdpowiedzUsuń