2010/11/25

Reklama

Cześć Wszystkim.
Jestem paulus114



Chciałabym Was serdecznie zaprosić na mojego bloga



JEŚLI ZOSTANIESZ OBSERWATOREM BLOGA TO:
*możesz wygrać doładowanie SS bo obecnie trwa konkurs na blogu
*jeśli dodasz się do oberwatorów bloga to masz szansę na to,ze kupię coś u Cb w SB,będę losować osoby i wieczorem kupować po 10SD.
*jeśli będziesz komentować każdy post pod koniec miesiąca dostaniesz 50SD
*w niedziele(zrobie dzień konkursów),na które wydam około 200SD
*ponadto możesz zostać redaktorką bloga,bo niedługo zrobię ogłoszenie. ( na blogu pomaga mi avril2409,ale ona nie ejst redaktorką),a ja niedługo będę chciała prowadzić blog z 2 osobami.
*niedługo zrobię konkurs,w którym nagroda to konto ze SS



BĘDZIE MI BARDZO MIŁO JAK DODASZ SIĘ DO OBSERWATORÓW NA MOIM BLOGU. TO DLA CIEBIE CHWILA A DLA MNIE CAŁE ŻYCIE.

JESLI CHCESZ REKLAMĘ W CAŁYM POŚCIE NA BLOGU (30+3SD PROWIZJA)PISZ DO KSIWĘGI GOŚCI LUB NA BLOGU