2010/11/22

Witajcie!

Tu nowa redaktorka :) Czytałam Wasze komentarze i jak widać macie wątpliwości co do tego, czy nie porzucę nagle bloga. Ja Was uspokoję: Gabi jest moją przyjaciółką i nie odważyłabym się nawet pomyśleć o tym. I to nie tak, że znam ją przez internet i zawsze może się coś zepsuć; znamy się w realnym życiu i widzimy się na co dzień. Ja ufam Jej, Ona ufa mi i myślę, że nic tego nie zepsuje, w prawdziwych przyjaźniach jestem stała :)
Mam do Was prośbę; nie wywierajcie na mnie zbyt dużej presji i obniżcie trochę swoje oczekiwania co do mnie, gdyż nie jestem zbytnio doświadczona. Nabiorę doświadczenia w miarę pisania. Postaram się pomóc dziewczynom na tyle na ile mogę.


Dowiedziałam się od Gabi jak było z Agasią. Odeszła, bo chciała sobie więcej zarobić. Oj biedna Agasia..- mówicie. Biedna? I że złe warunki? Jakie złe warunki? Ja nie czerpię żadnych korzyści finansowych z redaktorstwa. Dostaję co prawda na konkursy, ale dlatego, że póki co nie zarabiam na niczym. Jak będę zarabiała nawet na swoim blogu, to po prostu nie będę chciała niczego brać, bo będę finansowała z własnych pieniędzy. Już tak nie brońcie ukochanej Agasi, ja napisałam tylko, że nie odejdę jak inne redaktorki, a wy się rzucacie, że jestem chamska. I jestem osądzana, że nie znam sytuacji a tak piszę. A Wy wiecie dobrze jak było? Nie wiecie. Więc się nie czepiajcie. Odwołuję przeprosiny, bo nie mam za co przepraszać.

45 komentarzy:

  1. Ty? Jeszcze niedawno zgłosiłaś się do metamorfozy na moim blogu a dzisiaj... no proszę! Ładnie sobie karierę na stardoll poprowadziłaś ;)

    olga03

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudyna .?
    Wiesz to było wredne . Pomyśl jak ona mogła się poczuć . -.-
    Witamy Cię . (:

    OdpowiedzUsuń
  3. super,że doszłaś!!!

    Mam nadzieję,że nie będzie złych komentarzy chociaż już jest na górze...nie przejmuj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. O no to super ! Witamy na blogu :)
    Pozdrawiam Serdecznie i życzę samych sukcesów :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ee, niepochlebne komentarze mi nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Umm...
    Nie chcę być wredna czy coś ale po odejściu Gosi potem jak Agasia se poszła................
    Szkoda że dziewczyny nie zrobiły konkursu na redaktorkę czy coś ale mówi się trudno ;((

    Życzę sukcesów w nowej Stardollowej branży xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię i powodzenia w dalszym pisaniu . ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy ! Ufam Ci i wierzę , że będziesz go prowadziła tak dobże jak Gabisia i dominika ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to... Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyc ci powodzenia :)
    Witaj na blogu ! :]

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że doszłaś ten blog od dawna potrzebował trzeciej redaktorki , bo domioka10 rzadko co coś robi i nie wiem dla czego.. więc gabi morze być zmęczona tym wszystkim ;/

    w każdym razie witaj!!! :)

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :) Skoro znacie się w realnym życiu na pewno będzie wszytko dobrze, tak myślę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, nie gniewajcie się na koleżankę ze swoim "O NIE".
    Krytyka kształci :D
    MissEw19

    OdpowiedzUsuń
  15. siemka ;D.

    Mam nadzieję,że twoje notki będą ciekawe! powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję że ci się tu spodoba. :)
    życzę powodzenia!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba było się pochwalić :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście witam Cię serdecznie na blogu..
    Nie chciałam nowej redaktorki, ponieważ, jak już pisałam w innym temacie, za dużo redaktorek się przez ten blog "przewinęło". Ale myślę, że Ty nie stracisz cierpliwości do nas tak szybko xd.

    Heh.
    Pozdrawiam.
    Iii...

    Czuj się tu jak w domu xD

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. OK, hej ;)
    Miło mi, obyś pozostała z nami na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj. :)
    Zdziwiła mnie twoja waga: 50 KG. Jesteś chuda! Super :D
    nie lubię grubasów, ale mniejsza z tym. xD

    Miło cię tu widzieć! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieje ,że będziesz miała czas na bloga, bo jeśli nie , to przydałaby się jeszcze jedna redaktorka ;p Bo nie oszukujmy- blog ma nieco opóźnione informacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam.
    Mam co do Ciebie pytanie, jak się nazywasz ? Nawet tego nie napisałaś .. = )
    Sądzę, że będziesz interesująco pisała.

    Do Gabrieli : wiesz, denerwujesz mnie, bo przyjmujesz na bloga TYLKO osoby, które znasz, a inne "nie mają szans" na tym jakże "wspaniałym" jak to niektórzy uważają blogu. I.. bez obrazy. Ale taka jest prawda.

    Pozdrawiam, Nadzia99

    OdpowiedzUsuń
  23. To chamskie tak pisać o innych redaktorkach!
    Agasia007 wcale nie porzuciła bloga, po co miała zostanać jak warunki były nie do zniesienia? Wątpię czy sie różnisz od innych redaktorek, przecież nawet Gosia już odeszła =(

    OdpowiedzUsuń
  24. Wypraszam sobie droga ALex coś tam... To co napisałaś nie było miłe i licz się ze słowami. Nie znasz prawdy bo buziuchna na kłódkę :)

    Pozdrawiam, redaktorka która porzuciła bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka, ale rzeczywiscie to 2 zdanie nie było miłe wobec agasi i innych.

    OdpowiedzUsuń
  26. troche to dziwne bo gabisia mówiła ze nie szuka redaktorki :/

    OdpowiedzUsuń
  27. eh mówicie że gabi daje szanse bycia tu redaktorem tylko osobom które zna... to jej blog więc może brać kogo chce nikt nie nakazał jej robić naborów. może woli zaufane osoby niż takie których nie zna ; / mnie to szczerze nie obchodzi kto prowadzi bloga tylko jak ktoś prowadzi bloga. nie patrze kto pisze notki i nie sądzę nikogo kto jest oszustem kto nie umie pisać. liczy się to co napisze .

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgodzę się z osobą nade mną. Ja wolę zaufane osoby, a ostatnio nie mam za dużo czasu, więc postanowiłam wziąć kogoś. Jest to osoba zaufana, więc pomyślałam że będzie dobrze.
    A co do ciebie Agasiu, to nie bądź taka mądra, bo opuściłaś bloga więc się nie wypieraj.. Ja cię przecież nie wywaliłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też starałam się o bycie redaktorką. Ściślej, nadal się o to staram. Szkoda, że osobiście nie mogłam poznać Gabrieli i sądzę, że to wielka szansa dla Ciebie. Nie schrzań jej [:

    I wyżej. Najważniejsze jest, kto jak pisze i jakie ma na to możliwości. Ale czerpać korzyści finansowe z prowadzenia bloga? Agasiu, z księżyca spadłaś! Czy rodzice płacą Ci za to, że się dobrze bawisz?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Amanda-95 :]

    OdpowiedzUsuń
  30. 1) Blog stał się beznadziejny, lepiej było z i-am-collector. Pewnie wszyscy zaczną na mnie naskakiwać po tym co napisałam, ale wyrażam swoje własne zdanie i mam do tego prawo.
    2) Alex.Hall1995 To co napisałaś jest trochę chamskie, licz się ze słowami. A najlepiej to od razu zajmij się czymś innym. Pisać tak zanim jeszcze się zaczęło na dobre redagować bloga nie jet dobrym pomysłem.
    3) To jest TYLKO WIRTUALNY świat, a przeglądając niektóre wpisy zamieszczone na tym blogu widzę, że niektórym miesza się on z rzeczywistością.
    4) Gó.wno mnie obchodzi wasze życie prywatne. Możecie mieć ojców pijaków a mnie to i tak nie rusza, więc żalicie się psychologowi albo na telefon zaufania ( wiem, że to star sprawa, ale wcześniej nie chciało mi się zakładać konta)
    5) Teraz drogie lizodupy gabisi możecie mnie już zje.bać.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam byłam za tym, żeby nie było nowej redaktorki, no ale Twój wybór. Ty wiesz jak będzie najlepiej.
    Powodzenia w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  32. malinova-ja; Możesz mieć w dupie życie prywatne, ale musisz wiedzieć, że kiedy ma się problemy prywatne, nie tak łatwo całkowicie wykonywać obowiązki na blogu..

    I byłam teraz chamska bo wkurzyłam się; Agasia odeszła bo wolała sobie zgarniać całą kasę z reklam, a jak napisałam, że nie porzucę bloga jak inne redaktorki, to rzucono się na mnie, że to jest chamskie. A Ci ludzie samy są chamscy, bo się rzucają za nic. =,=

    OdpowiedzUsuń
  33. Alex.Hall... (jak masz na prawdę na imię, btw??(ja na prawdę mam na imę Alex (od Alexandra)) ) witam na blogu, życzę powodzenia :):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, że jest nowa redaktorka . Zawsze to będzie trochę więcej artykułów do czytania .

    Więc witamy cię !

    OdpowiedzUsuń