2010/11/22

Spoilery


Podobają się Wam ?

21 komentarzy:

  1. Nie które łaszki fajne :)

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  2. te czarne wygladaja jak do perfum avril lavinge

    OdpowiedzUsuń
  3. te czarno-fioletowe sukienki są bosssskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten biały płaszczyk z czarnymi elementami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty emu są suuuuuper ^^ i ta fioletowo-czarna sukienka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej wszystko mi się nie podoba oprócz butów hb i kilkoma innymi rzeczami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze 2 rzeczy mi się podobają, reszta nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe moge sie doczekać EMU.! Są bo$$kie.! xd. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. kupię ten czerwony szal :D .

    MONIS_-

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem zachwycona, choć poniektóre rzeczy wpadły mi w oko ;)

    Melody5Miss5

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobają co niektóre rzeczy:)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie nie moge doczekać butów emu x D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podobają tylko czarno-fioletowe sukienki i ta kopertówka do kompletu ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupię tylko te sukienki i tą kopertówkę , bo reszta okropna ... A i te buty emu pewnie będą z HB , więc kupię : D

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się czarna, długa suknia :)

    OdpowiedzUsuń