2010/11/08

Reklama

Drodzy Czytelnicy !


Witajcie z tej strony palisia112. Jestem kolejną osobą, która zamierza zostać Covergirl. Nigdy nie byłam, a bardzo chciałabym nią być. Dzisiaj będę miała 5000 sp, więc warto to uczcić. Proszę Was o głosy na Covergirl 5/5 , jak wygram rozlosuję nagrody i stardollary !. Wpisujcie się w mojej księdze gości jak już naciśniecie 5 gwiazdkę. Z pośród tych komentarzy wylosuję 5 osób, które nagrodzę "jeżeli wygram". Proszę pomóżcie mi spełnić moje największe marzenie. !!!!


1. 400 SD
2. DKNY DE WITT MARY JANE + LE PRINTED ZIG ZAG PURSE
3. LE CONVERSE PHOTO PRINT TEE + ANTIDOTE PEACH LOGO TEE
4. LE POP LEOPARD BAG + ANTIDOTE SHOPPER BAG
5. 100 SD


Naprawdę warto wziąć udział w tejże loterii. Bardzo chciałabym wygrać, nigdy nie byłam choć jestem już ponad 3 lata na Stardoll.


ZAGŁOSUJ !!!


APARTAMENT PALISIA112

39 komentarzy:

  1. To jej nie ukradziono konta?
    Sory, za nie zagłosuję.

    Zapraszam na czekoladowy-stworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosne ;d
    Świetny make-up ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosuje. ;) podoba mi się jej lalka i apartament ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosuję, bo wczoraj mi sprzedałaś spódniczkę z elle ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, mi się zdaje, czy do ta dziewczyna, która oszukała i_am_collector?
    Dziewczyny, przepraszam Was, rozumiem, że chcecie zarobić kasę na konkursy i nie tylko, ale 2 reklamy dziennie o CG to nie przesada? Przez to tylko jedna z dziewczyn ma szansę nią zostać, a jeszcze lepiej, że drugą reklamę opublikowałaś dopiero wieczorem... :|

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam już , apartamencik i doll b. łądna

    OdpowiedzUsuń
  7. W pewnym sensie Cię popieram , Enka ...
    ___
    A co do reklamy to ja już wcześniej zagłosowałam , bo wysyłałaś bardzo dużo transmitek : )

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie wgl to jest już beznadziejne -.-
    co chwilę na blogach widzę reklamy "Zagłosuj na mnie na CG. Rozlosuje nagrody..."

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiś innych pomysłów już nie macie? ...
    wt...
    a tak wgl to kojarze skądś ten nick, może Enka ma racje? =O

    OdpowiedzUsuń
  10. popatrzcie: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2010/05/uwaga-na-oszustke.html przepraszam, ale nie będę głosować na oszustkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, nie wiedziałam ze jest oszustką..
    a zagłosowałam. :( !
    no nie.. ;/
    trzeba było wcześniej napisać.. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha, fajnie, nie pomyślałaś może że robić reklame na blogu na którym kiedyś zostałaś uznana za oszustkę to lekka przesada ?

    OdpowiedzUsuń
  13. I też troszkę uważam że tyle reklam na dzień to lekka przesada. Ogólnie na samym początku robienia reklam napiłaś że będzie 2-3 na miesiąc żeby nie zaśmiecać bloga. Jednakże jest inaczej. Ja tylko po prostu piszę to co widzę. Nie bierzcie tego do sb.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją koleżankę też już oszukała z nagłówekiem który skopiowała z innego zagranicznego bloga, a następnie sprzedała -.-
    Nie mam zamiaru zagłosować, bo jest milony dziewczyn które zasługują bardziej, a takie osoby nie powinny reprezentować Polski :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez chce wygrac jutro ! ja wygram a nie ty :D

    Hee.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, chyba poproszę Gabisię żeby napisała sprostowanie, bo już z Gosią sobie wyjaśniliśmy oddałam jej wszystcko teraz zaczynamy od nowa. ;D JAK NIE WIECIE O CO CHODZI NIE PISZCIE. !!!

    palisia112

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecież wszyscy wiedzą, że ci się nie uda. >.<

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziaaa._!
    Dlaczego niby. ? *___*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bo za mało osób na cb zagłosowało.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ja wysyłałam transmitki. chyba z 900 : DDDD i reklamy tu i ówdzie

    OdpowiedzUsuń
  21. Palisia112 to przecież oszustka! Zabrała Gosi z 1000sd jak pamiętam. Gabisiu, to chyba przegięcie nawet za zapłatą takie reklamy upubliczniać.
    Ona mnie na dodatek straszy gdzie tylko może policją.

    Debilka ;/

    Nie zagłosuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. palisia: nie ma takiego czegoś jak 'od nowa'. do końca swojego stardollowego
    'życia' będziesz pamiętana jako złodziejka. nie chcę, żeby tacy (i o słowo może ominę) reprezentowali Polskę. poza tym, kto wie... może tak naprawdę nie rozdasz obiecanych nagród? przepraszam za ten komentarz, ale nie akceptuję oszustów/złodziei.

    OdpowiedzUsuń
  23. Od Czekoladkova. To ja była palisia112. Nie !!!. Nie ukradłam , po prostu ona mi zapłaciła i się rozmyśliłam , w ostatniej chwili, myślicie, że jak bym była oszustką Admin przywróciłby mi konto ?? Darujcie sobie takie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz, masz tzw. ,,kryminalną przeszłość" Dziwne, że akurat w tym momencie się rozmyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zagłosowałam ale żałuję że to zrobiłam bo ona wybrała tylko te osoby które lubii.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zagłosuje, bo:
    1. Nie masz otworzonej KG.
    2. Na pewno nie wygrasz.
    3. Nie chce mi się.
    4. Skąd mam wiedziec, że to ja zostanę wylosowana?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zagłosuję, bo przed znakami interpunkcyjnymi nie daje się odstępu [w tym przypadku spacji] - warto, żebyś o tym pamiętała. Pozdrawiam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ok :] Ale nie napiszę w KG. :P nie chcę wygrać ^^

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  29. O, to ciekawe że wyjaśniłaś wszystko z Gosią. Jak Ty mogłaś coś z nią wyjaśnić, jak rzekomo jesteś Julią z Mławy a nie Angeliką oszustką? Przecież nie wiedziałaś, że "poprzednia właścicielka" konta to oszustka. Więc wyjaśnij, jak mogłaś dojść z nią do porozumienia, nie mając z tym nic wspólnego?

    OdpowiedzUsuń
  30. Heej.

    Mam tylko jedno do powiedzenia, że dziewczyna Julka pisze... nie zdała sobie jeszcze sprawy, że o wszystkim dowiedziałam się od Gosi. Przedewszystkim ten komentarz napisała Czekoladkova, a jeżeli nie umiesz czytać to ogar < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochanie, bardzo ciekawi mnie to, że macie wspólne konto na bloggerze :3 Jak podobno byłaś w związku z kupnem konta na policji, to chyba nie macie dobrego kontaktu, hm?

    OdpowiedzUsuń