2010/11/23

Reklama



Moi drodzy witam Was bardzo bardzo serdecznie :)) - na pewno niektórzy z Was kojarzą moją osobę z czego bardzo się cieszę i dlatego tym bardziej bardzo gorąco pragnę zaprosić Was do odwiedzenia mojego nowego bloga: 


http://olsaya.blogspot.com/


Proszę Was słoneczka poświęćcie chwileczkę swego cennego czasu i przekonajcie się sami czy warto go czytać i być jego stałym obserwatorem ?!



Chciałam jeszcze dodać iż na blogu tym nie piszę tylko o tym co dzieje się danego dnia na Stardoll.com,ale także jako,że kształcę się na kosmetyczkę dodaję wiele postów na temat dbania o własne ciało,które to przecież jest jakby nie patrzeć wizytówka naszej osoby. 


 P.S Mam nadzieję,że blog przypadnie Wam do gustu i chętnie będziecie się na nim udzielać dzięki czemu wymiana zdań między Wami,a moją osobą pomoże Wam rozwiązać problemy,z którymi się borykacie - pozdrawiam Nastoya :*

21 komentarzy:

  1. kochani zapraszam do udziału w konkursie bo za pół godzinki zostanie on rozstrzygnięty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dodam się...xD
    Za dużo blogów już jestem obserwatorkom ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. no trudno ,ale milo z twojej strony ze jestes szczera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze dodajesz notki również poza stardoll, tak ciekawiej :D! Z chęcią zajrze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za miłe słowa mam nadzieję ze z checia bedziecie czytaly notki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) zajrzę ;)

    a teraz, kto chce, w moim sb, rzeczy po 2sd =) zajmują mi miejsce w szafie, a może komuś do gustu przypadną :)

    JUSTYNA-14

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ze takie mile komentarze dostaje od was jest to dla mnie swego rodzaju sukces bo duzo czasu poswiecam dla tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapiszę się Nastoya pewnie ,że tak .! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na mojego bloga do juta trwa konkurs w którym możecie wygrać doładowanie http://stardoll-dorata886.blogspot.com/

    PS dodałam się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że się dodam do obserwatorów. Podoba mi się twój pomysł na bloga.

    mój: cbs-stuff.blogspot.com
    ChicaBottom

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje wszystkim jest mi bardzo milo i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już dawno jestem obserwatorką ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. sory, ale nie . ;/ czemu ? bo nawet jeśli bym się dodała to i tak bym się nie udzielała...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodajcie sie do obserwtorów na moim blogu magazyn-wg-hannah34890.blogspot.com to super blog wiele konkursów z wielkimi nagrodami!

    OdpowiedzUsuń