2010/11/28

Spoilery


Podoba Wam się coś?  Mi tylko rajstopki i białe buty, reszta taka nudna..

40 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nuda
    Ale dostrzegam też darmówki:D
    Gusia182

    OdpowiedzUsuń
  3. białe buty i tuniko-sukienka biała jest super
    cornelia270

    OdpowiedzUsuń
  4. białe buty i złota sukienka, ta niżej ;]

    tylko to mi się podoba


    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluzka barbie to będzie pewnie darmówka
    cornelia270

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się ten różowy komplet całkiem podoba . Taki sylwestrowy ;d



    sop_fed

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne rajstopki , białe buty , sukienka lekko różowa i te piórka . :D

    OdpowiedzUsuń
  8. YEY ! trampki na obcasie ! tak długo czekałam :D

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie podoba się to co Tobie i biało-szara sukienka z czarnym paskiem :-)

    Gepardusia

    OdpowiedzUsuń
  10. nic ciekawego oprucz botow i rajstop :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba najbardziej zielona sukienka i te rajstopki ;D

    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba ta sukienka rózowa i te takie piurka jakby^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie są, aż takie złe.. poza niektórymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to chyba będzie w kalendarzu adwentowym ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Rajstopy i buty.. A tak to nic szczególnego ..

    OdpowiedzUsuń
  16. ta złota sukienka jest podobna do ANTM :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko te rajstopy są ok. Reszta ;/ Nie trawię tego ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. hm... rajstopy ładne ale nie w moim stylu :D Ale te buciki mi się naprawdę podobają! :)
    Wiktoria-10-

    OdpowiedzUsuń
  19. Rajstopki są boskie!!.

    MissDomcia0222

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet, nawet..

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też się nie bardzo podoba.. :( Tylko właśnie te rajstopy, buty i ta biało-srebrna sukienka nawet.

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się kilka rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi sie podoba i z pewnoscia cos kupie

    OdpowiedzUsuń
  24. mi też trochę te rajstopki , a te rzeczy w lewym górnym rogu za pewne będą darmówkami .

    OdpowiedzUsuń