2010/11/23

Spoilery


Podobają się Wam? :)

29 komentarzy:

  1. Mi się podobają tylko te kolorowe rajtuzy , reszta okropna ...

    OdpowiedzUsuń
  2. MI tylko rajstopki reszta blee . xd
    Weźwgl co oni projektują . Niech w końcu coś ładnego a nie . -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba ta sukienka różowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się, nudą wieje na kilometry, że aż na moim zadupiu czuć. Mogliby się wysilić.

    OdpowiedzUsuń
  5. oni starają się chyba tylko nad LE ; /

    OdpowiedzUsuń
  6. SerduszkoMisia - błąd, oni nawet nad LE już się nie starają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej czerwonej sukienki można coś wymyślić, ale pewnie i tak niczego nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Są dosyć spoko :) Te rajtki mnie powalają xD
    anusia12_10

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tylko kolorowe rajtki :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. zzall, ciuchy dla starych bab. DECADES się robi ze wszystkich sklepów ! ;//

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, jedynie podobają mi się te kolorowe rajtki i może trochę ta falbankowa tunika. Reszta... kit.

    Wymalovana

    OdpowiedzUsuń
  12. Już są w starplazie

    darcia1412

    OdpowiedzUsuń
  13. DO SERWISU STARDOLL WSZEDŁ 'BLACK FRIDAY'. ABY JEGO POZIOM WZRASTAŁ NALEŻY ROBIĆ ZAKUPY W STARPLAZIE [JA ZROBIŁAM ZAKUPY W BAZARKU I MI NIE WZRÓSŁ] . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczy już się pojawiły : D

    OdpowiedzUsuń
  15. do m. - to już wczoraj było i każdy o tym wie . nie dostaje się satrdolarów za zakupy w bazarku tylko w starplazie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam te pierwsze rajtuzy (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy się pojawiły, ale gdy dodałam spoilery jeszcze ich nie było, zauważyłabym.

    OdpowiedzUsuń