2010/11/21

Reklama

Hej, tu Neira14. Sprzedaje swoje konto za REALNE PIENIĄDZE. Jest mi bardzo potrzebna kasa i dlatego je sprzedaje.

Konto posiada 3859sp,10100sd,całą ostatnią kolekcje LE, wiele LE, RARE, HB, DKNY oraz wiele innych cennych przedmiotów. Wiele rzeczy jest w schowku. Mam dużo kosmetyków. Jeśli chcesz wiedzieć więcej wejdź na konto Neira14. Przyjmuje tylko poważne oferty w realnych pieniądzach. Nie licytuj jeśli nie masz kasy i nie zapłacisz. Sprzedaje również sd w cenie 150 sd za 5 zł. Pieniądze należy przesyłać albo przelewem albo pocztą. Sprzedaje również ubrania z konta Ignorancegirl14 także za realne pieniądze. Interesują mnie tylko realne pieniądze, więc nie zaśmiecajcie mojej KG bezsensownymi pytaniami. Konto sprzedam jeśli uznam cenę za odpowiednią. Jeśli interesuje Cie pojedyncze ubranie z konta Neira14 to naipsz chętnie je sprzedam za realne pieniądze:)

Zapraszam również na bloga www.stardollove5.blogspot.com , na którym piszę. Właśnie odbywa się tam loteria na 100sd. Znajdziecie tam wiele konkursów i ciekawych rzeczy o stardoll. Zapiszcie się do obserwatorów:)

Jestem MisiA_CzekoladA i zapraszam was na mojego bloga o stardoll www.misia-projektantka.blogspot.com jeśli będzie co najmniej 100 obserwatrów to będzie 1 wielki konkurs i pake MK więc opłaca się ale to nie wszystko jeśli będziesz często komentować posty możesz dostać Karte Stałego Czytelnika dzięki której będziesz dostawał wspaniałe prezenty ! Serdecznie zapraszam także na mój 2 blog ale nie o stardoll tylko o modzie : www.marysia-i-moda.blogspot.com zapraszam i dziękuje za przeczytanie reklamy jeszcze jedno : robie nagłówki na blogi jeśli ktoś by chciał niech napisze w mojej księdze gości MisiA_CzekoladA na koniec chciałabym serdecznie podziękować Neira14 =)

10 komentarzy:

  1. CHCIAŁA BYM WYKUPIĆ REKLAMĘ NA TYM BLOGU, PROSZĘ O KONTAKT KTÓREJŚ Z REDAKTOREK NA GG - 9417696

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny znalazłam jakąś nowość na stardoll
    oto link http://1.bp.blogspot.com/_ojU2Xj9IPko/TOlZHd-oGSI/AAAAAAAAAcE/Sm_LAiaFqvQ/s1600/Informacja+sdimy.png

    napiszcie że to ode mnie
    niestety jest z mojego bloga ale jest

    na stardoll kladynka119

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nic nie kupie za realne pieniadze

    OdpowiedzUsuń
  4. do tusi: to jest od dawna niektórzy wiedzieli , a niektórzy nie , ja wiedziałam
    ;)

    OdpowiedzUsuń