2010/11/21

Pomysły

Nie mam pomysłów na mini konkursy, może wy mi pomożecie? :D

33 komentarze:

  1. a może wes ktorys z tych co dziewczyny na dole podawaly?

    OdpowiedzUsuń
  2. wymyśl coś ciekawego xD coś łatwego xd

    OdpowiedzUsuń
  3. może takie pytanie: Dlaczeggo Mikołaj jest taki wesoły ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ułóż w kolejności alfabetycznej nazwy państw Europy i napisz ile ich jest :)

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  5. konkurs czyja to część ciała (sławy)

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz np. napisać. hm... o... np. stardollu np. jaka była CoveGirl wczoraj światowa ,albo co oznacza diament ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze cos z matematyki *ale latwego)
    Albo z angielskiego?
    Nie... Moze mini lotek losowanie od 1 do 10 albo kto pierwszy kto drugi odpowie itp

    OdpowiedzUsuń
  8. teksty piosenek :D ale może polskich ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. jeździeckie :) może o akcesoriach jeździeckich typu "co to jest" lub "do czego służy" :)

    lub

    motoryzacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiersz o koniu kto ułoży naj ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka to gwiazda albo skąd są te ubrania marka np. Zara ;)

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam pojęcia, ale mam prośbę. Nie rób proszę konkursów związanych z końmi. Chyba większość z nas nie interesuje się końmi. Ja wszystko szukałam w internecie. Nie miałam pojęcia.

    Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  14. Na najładniejszy wierszyk o jesieni lub trzeba odgadnąć czyja to doll ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale te z końmi są o tyle ciekawsze, że są trudniejsze dla tych co się nimi nei interesują a łatwiutkie dla miłośników x:D

    OdpowiedzUsuń
  16. np. z jakiej firmy jest ta bluzka itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy powstał ten blog,
    Jakie redaktorki na nim pisały i piszą.

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z RokiShine xD

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  19. en.massivemusicquiz.com/ wejsc na ta strne i kto będzie najwyższe miejsce miał w kategorii hits ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Albo podać datę darmówki o której wy napisaliście, chodzi o ten dzień, co wy napisałyście na blogu o jakiejś darmówce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lub konek pdt. Jaki wielki konkurs ostatnio zrobiłam ?

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki kolor włosów ma twoja mama

    jaki jest twój wymarzony koń

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale może być np . taki , że podać ile masz lekcji np . we wtorek , lub środę . Albo na którą masz do szkoły w ten dzień , lub kiedy kończysz itp .

    OdpowiedzUsuń
  24. konkurs na namalowanie twojej dolki w jendym z pokoi twojego apartamentu(pokój też ma być namalowany); )
    albo na piosenkę o blogu stardoll-i-my ;)

    OdpowiedzUsuń