2011/02/21

Darmowe rajstopy

Aby je zdobyć wystarczy wziąć udział w konkursie:



44 komentarze:

  1. Nie robię. Szkoda, ze nie są czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... jeszcze nie iem czy zrobię

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię xD
    Może się przydadzą , ale wątpie , a i Gabisiu czy mogłabyś usunąć weryfikację słowa ? -.- Lepiej by się komentowało ;)

    JulieWolf

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podobają mi się
    nie robię
    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  5. ohydne, ale może się kiedyś przydadzą ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. JulieWolf zgadzam się z tobą. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobię, ale mi się nie podobają xd

    OdpowiedzUsuń
  8. nie są ładne i raczej się nie przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  9. dziwne ... ale i tak zrobię :)

    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  10. przydadzą się, fajne robię

    OdpowiedzUsuń
  11. Robię, może się przydadzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział w konkursie.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  13. A zrobie, moze kiedys będą przydatne ;p
    Misia_dovn1234

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydadzą się kiedyś


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  15. E , no normalne rajstopy niebieski , zrobie , podobaja mi sie nawet niedawn je chcialm kupic w starplazie , to akurat teraz mam za free a no i włascie Gabi - mogłabys usunac ta weryfikazje ? bo na serio wkurza jak ktos kmentuje kila postów pod rząd . . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zrobie . : P


    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  17. już wcześniej je kupiłam, choć są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba mam takie same. Kupilam kiedys w SB

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobie ;D Może je komuś sprzedam ;]
    LoveBloom3

    OdpowiedzUsuń
  20. zrobię, może się kiedyś przydadzą ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie są złe, chociaż chyba do niczego nie pasują. xd
    Ale mimo to je zrobię. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogą być, zgadzam się z JulieWolf
    texi22

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie są ładne , .. Nie zamierzam się ubierać za smerfa

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja biorę udział, są średnio fajne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie robię, brzydkie .

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń