2010/03/01

Antidote - na sprzedaż!!!

Od dziś znów Antidote wróciło do starbazarku, niestety tylko ostatnia kolekcja. Nie wiadomo na jak długo, więc jeśli ktoś chce kupić lub sprzedać to radzę się pośpieszyć.


kliknij ab powiększyć


Na czerwono w ramkę zaznaczyłam rzeczy które mogę ewentualnie sprzedać jeśli dostanę dobrą ofertę. Cena wywoławcza dla wszystkich rzeczy to 60 sd plus. Licytujcie poniżej w komentarzu, jak mi się spodoba oferta to się skontaktuję z osobą, nie zapomnijcie tylko podać nicka.

26 komentarzy:

  1. Fajnie ,że można sprzedawać chociaż tak naprawdę nie mam żadnego ANTIDOTE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką :)

    Pozdrawiam, Anusia35 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe miałam Antidote na moim ukradzionym koncie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sprzedaję bluzkę , zainteresowanych zapraszam do starbazaru .
    nick taki jak tu .

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie czy nie sprzedałabyś tuniki z Marilyn Monroe(niebieska) zapłace maksymalną kwote.
    na stardoll stelka
    niewiem czy to gabi sprzedaje czy domioka czy gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli nie długo nowa kolekcja wejdzie trzeba uważać w spoilerach czy się nie pojawią

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow... super, może coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe...
    może coś kupie od kogoś:)
    albo poczekam na nowa kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze ze w bazarku mozna wyszukiwac antidote;P
    jak ktoś ma farta to trafić możne na nie;) ale nie ja.....

    OdpowiedzUsuń
  10. to super ;]]
    może się na coś skusze xd

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi sie czarne buty na małej koturnie.
    dam za nie 60 sd.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się cieszę ale niestety te ubrania są warte wysoką sumke

    OdpowiedzUsuń
  13. chciała bym nową kolekcję antidote

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy ktoś sprzeda tak tanio jak ja kupiłam gorset z LE 11sd)
    Jeśli sądzisz że kłamie wejdź na mnie na stardoll główny pokój na manekinie Jagoda33334

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam dziś bluzkę z bananem. Ta kolekcja, w ogóle była tania, ale nie które rzeczy niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że można je sprzedać : )
    Szkoda tylko że ich nie kupiłam : p

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie trafiłam na dziewczyny które sprzedają Antidote ale wszystko za 60 wiadomo :) Szczególnie chodzi mi o te krawaty je najbardziej spotykałam ale ceny dochodziły 60 - za tyle nie kupie krawacika :) heheh ale trafiło mi się stare DKNY za 12st z 2007roku- extraaa :) A wy coś spotkałyście fajnego?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Antidote jest drogie, więc na prawdę kreawat też 60 np. kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre rzeczty z Antidote są naprawde ładne i dopracowane , a inne są obleśne xdd.
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  20. Już się nie da sprzedawać;(;( Szkodaa!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Już sprzedałam wszystko z Antidote za nawet niezłą cenę, =P ciekawe kiedy nowa kolekcja?
    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń