2010/03/07

Strony na które warto się zarejestrować

Oto strony na których można coś "zyskać":

1. Free sweet site


Opis:
Strona na której jeśli zbierze się 1.000 punktów, można zamieniać punkty na słodycze.
Wysyłane są one w paczkach (za darmo) , jest to sprawdzone (dostałam już 7 paczek).

Są tam kit-katy, BOUNTY, żelki haribo, batonik GALAXY i dużo więcej pysznych rzeczy! Zarejestruj się! Nic nie stracisz, punkty zbiera się szybko a ty możesz tylko zyskać.

Ja sama też zbieram punkty.

Mam już 870 i to dzięki wam, poprzez link na który się rejestrujecie.

instrukcja rejestrowania:

1. Aby się zarejestrować wchodzimy tutaj.

2. Wypełniamy formularz i ankietę.

(dane osobowe muszą być prawdziwe ale te o rodzinie nie muszą)

3. Odbieramy email z linkiem aktywacyjnym.

Aby zbierać punkty trzeba:

- zapraszać znajomych, rejestracja jednego znajomego to 25 pkt
- wypełniać oferty na stronie głównej i w menu po lewej stronie
na start dostaniecie 100 pkt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Qday

Opis:

Jest to strona na której zbieramy dwa rodzaje punktów: EXP i tzw. Q. Punkty EXP można dostać za rozwiązywanie trudnych zagadek a Q za odpowiedzi dzienne i zapraszanie znajomych.

Zebrane punkty można wymieniać na nagrody np. kosmetyki, elektronikę itp.

Aby się zarejestrować wchodzimy tutaj.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. Przeczytam wszystkich

Strona na której podobnie jak na poprzedniej zbiera się punkty i wymienia na książki, doładowania do telefonu, bony prezentowe. Punkty można zdobyć przez:

- czytanie artykułów

- odpowiadanie na pytania

- 10% z punktów zaproszonych znajomych

Aby się zarejestrować wchodzimy tutaj.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeśli znacie jeszcze jakieś portale, możecie napisać w komentarzach. Uważam że naprawdę warto brać udział w takich stronach, można dużo zyskać. Prawda, że trzeba dużo czasu, ale opłaca się.

60 komentarzy:

  1. to z książkami mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Otineo.com

    zbierasz otinki i wymieniasz na doładowanie telefonu i inne nagrody
    napisz na stardoll
    Sweet0Monisia podam wiecej szczegółów

    OdpowiedzUsuń
  3. e-bizo.pl to jest podobna strona do otineo zbiera się profity, które potem wymienia się na doładowania ( lub inne) polecam sprawdźcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam :D

    Otineo.com
    Zarabiamy otinki, gdy zbierze się wyznaczoną ilośc dostajemy doładowanie na telefon :D

    Aha w numer potwierdzający wpiszcie
    48 512636888
    To numer mojej Best Friend :D


    ------------------------------


    Zapraszam, na mój blog http://stardoll-kasia-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na przeczytaj wszystkich mialam konto,ale mi sie zbierac nie chcialo. mam na tym o slodyczach mam 700 cos punktow 300 mi brakuje i nijak nie mogę uzbierać:PP
    a na tym Qday to loioknę. xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe :)
    Na pewno zerknę...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ajk zapraszać znajomych na freesweetsite ?? Bo ja mam tam konto ale mam tylko 100 pokt ;[ CHAMSTWO po prostu. Ni znam nikogo kto by zarejestrował się na tej stronie ;{

    OdpowiedzUsuń
  8. No,no,no ...
    Zgodnie z tym co jest napisane możemy zarabiać 50 sd dziennie, dziwne xD
    No dobrze koniec żartów, ale fajnie byłoby tak :D
    Sami zobaczcie ( na moim blogu jest napisane :D )

    PS. http://stardoll-kasia-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście to pomyłka Admina xD

    OdpowiedzUsuń
  10. www.looklet.com
    polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki ,na pewno zajrzę ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. weszłam ale żadne mi sie nie podobaja :(

    OdpowiedzUsuń
  13. mi te wszystkie się podobają. xD
    ale rodzice mi w życiu nie zgodzą się na podanie moich danych ;P i to jest najgorsze xd

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zapytam się mamy ;D czy mogę zamawiać te słodycze ;P ale i tak ne pozwoli ale spróbuję gabi a ile idzie ta przesyłka z tymi słodyczami od dnia zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dopisałam jeszcze a w qady trzeba też podawać dane prawdziwe?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zbiera się punkty na te słodycze ?? pomóżcie nie wiem jak :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem ale spróbuje założyć konto ...
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  18. Strona :

    Otineo.pl

    Jest to strona na której się ogląda reklamy i dostaje punkty które można wymienić na doładowania telefonu lub wymianę na gry. Za pierwszym razem możesz uzbierać AŻ 20 pkt.
    Codziennie są nowe reklamy które można oglądać... ^-^

    ~ martyna252

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja znam, lockerz.com, ale trzeba dostać zaproszenie (mogę wysłać, jak coś piszczie na moje stardollowe konto). Zbiera się punkty i potem wymienia na nagrody typu telewizor, psp, iphone, koszulki, gry komuterowe, filmy i wiele innych

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm, trochę nie chcę mi się wierzyć...
    np. to jest tak. zbierze się punkty i potem jest losowanie i tylko jedna osoba wygra... ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jak jest ta strona ze słodyczami to te oferty które się wypełnia to trzeba za to płacić... szkoda ;( a są jakieś oferty za które się nie płaci?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie rozumiem o co chodzi na FreeSweet Site.

    Ja znam jeszcze 123.konkurs.pl ,na tej stronie zbieramy punkty i potem jak uzbieram jakąś ilość to możemy je wymienić np.na laptopa.Punkty zbiera się na kilka sposobów,jeden z nich to Lotto,coś na zasadzie Lotka.

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się ta ze słodyczami xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na mój blog o StarDoll
    oursstardoll.blogspot.com ^^
    Tam jest podana taka fajna stronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. otineo-zbiera sie punkty za oglądanie reklam i wymienia na doładowanie do telefonu!!!więcej znajdziecie tu :

    http://kika-karotka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. uważajcie na madziara009 !
    to złodziejka i oszustka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam konto na Free sweet site i na otineo, ale nie mam cierpliwości, żeby coś zebrać ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. znam www.lockerz.com
    zbiera sie punkty i wymienia na laptopy iPody itp.

    na stardoll Madziuniaxx96

    ps. zapraszam domojego starbazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zAreJesTrowAłaM siĘ nA QdaY ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. ula: od 4 do 10 dni.
    trzeba podać prawdziwe dane

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie ;)) już się loguje ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę załóżcie sobie konto przez ten link:


    http://freesweetsite.pl/join/128988

    możecie się nawet wcale nie logować wystarczy że się zarejestrujecie..

    OdpowiedzUsuń
  33. Ej gabi możesz mi powiedzieć czy są jakieś darmowe oferty w tej stronie ze słodyczami..

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tam niekorzystam tymbardziej ze ciezko zachecic kogos do zapisania sie a punkty same nie przyleca xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Gabi, skąd mam wziąźć link na który mogą się logować moi znajomi? żeby mieć więcej pkt

    OdpowiedzUsuń
  36. i jaki kod promocyjny wpisać?
    w przeczytamwszystkich..

    OdpowiedzUsuń
  37. DARMOWA KORONA.
    1. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=272 .
    2. Weź udział w konkursie, zapisz swoją lalkę.
    3. Korona (czy cos takiego) czeka w apartamencie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy w tym linku o słodyczach, to punkty dostaje się tylko za zapraszanie znajomych? Pominąwszy te płatne oferty itd.

    OdpowiedzUsuń
  39. UWAŻAJCIE NA (paula3952) ONA KRADNIE KONTA ! To jest oszustka A i kłamiee,

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne jest to z ksiązkami...

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale co do tych słodyczy to nie jestem pewna.... ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog a i ta strona to chyba też fajna pozdrawiam :):):): :*****

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety nie mogę się zarejestrować na żadnej z nich :(

    OdpowiedzUsuń
  44. a moze znacie otineo to strona na ktorej za ogladanie reklam i zapraszanie przyjeciol dosteje sie punkty ktore mozna wymienic na 5 zlotych na telefon

    OdpowiedzUsuń
  45. http://www.metarl.com/index.php?referral=patrycja01 zbiera się tam punkty i wymienia na doładowania do różnych gier , a.w surveys zarabia się tam kasę http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=paulina-wiki

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję Ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja znam jakieś otineo. Możecie zebrać kasę na komurę!

    OdpowiedzUsuń
  48. juz załozyłam sobie na nich konto dzięki :]
    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  49. wejdzcie na www.lockerz.com

    OdpowiedzUsuń
  50. nie dawno poznałam http://doladujse.pl/3235
    Można uzbierać punkty na doładowanie do telefonu.Punkty się zbiera przez polecanie linku znajomym,a gdy oni się zarejestrują na tej stronie otrzymuje się punkty

    OdpowiedzUsuń
  51. http://qday.eu/?page_id=36
    to jest stona z odpowiedziami do Qday

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam małą prośbę ale jest ona dla mnie bardzo ważna !
    Zarejestrujcie się proszę przez mój link:

    www.zapunktuj.pl/rejestracja,2317.html
    Co 10 osoba zarejestrowana dostaje 20 sd (lub gdy nie jest ss - dostaje prezent wartości 20 sd!)!!!!!!!!!!!!!
    Wystarczy że rejestrując się podacie taki nick jaki macie na stardoll.com !

    OdpowiedzUsuń