2010/03/07

Konkursowa sukienka Alexandra McQueen'a

Pewnie każdy z was pamięta konkurs w hołdzie dla zmarłego Alexandra McQueen'a.
Zakończył się on 5 marca czyli dwa dni temu. Z konkursu wybrali trzydziestu zwycięzców.
Zagadkowe zostaje to, że połowa osób nie dostała sukienki, która miała być nagrodą.
Pewnie to chwilowy błąd Stardolla i w poniedziałek zwyciężczynie dostaną nagrody. Druga sprawa jest taka, że osoby które wygrały, mają nicki zaczynające się od : *, - , le, mimi, mimmi, po, so, angel i ice. To jest nie fair! Niektóre zwycięskie kreacje są brzydkie lub się powtarzają.. Wynika z tego że wygrywają osoby które mają wielkie szczęście.

WYNIKI MOŻECIE ZOBACZYĆ -TUTAJ-



42 komentarze:

  1. ach te błędy to nie fair

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz w konkursie wygrała dziewczyna która ubrała samą białą koszulkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też to zauważyłam:/
    Powaliło ich:/

    OdpowiedzUsuń
  4. No. Czy już nie ma sprawiedliwości na tym świecie czy jak .. ?! ;//

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno były wybrane losowo : //

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh... po co robią konkursy, skoro losują zwycięzców ;/
    Nie fair...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak przyznam że to jest nie fair ...
    Ale w sumie chciało by i się przeglądać 40.000 prac ?

    Ale nei zmienai to faktu ze to nie fair

    OdpowiedzUsuń
  8. O ... ale głupota , wygrywają jakieś .... brzydactwa

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak w sumie to przeglądanie prac jest nieciekawe , ale zebyw ybierali jakies ladniejsze ..;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba to był ustawiony konkurs ; /

    OdpowiedzUsuń
  11. Aha i jeszcze w numerach 27 i chyba tam 7 nie ma nicku !!!!!

    Nie fair !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak myśle ,no bo czasem w konkursach wygrywają osoby których scenerie lub ubranie sa brzydkie ,oni wybierają pewnie przypadkowe.;//

    OdpowiedzUsuń
  13. czemu nie fair?
    wygrywa ten, kto ma szczęscie? a gdyby wygrywały osoby z nickami gabi czy coś podobnego to byś nie pisała że konkurs jest niesprawiedliwy -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. te osoby miał WIELKIE szczęście

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że ja nie wzięłam udziałui.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tO gŁUPIE ! Tak nie powinno być ! xdd.
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  17. A i szkoda , ze mie sie nie udało !
    Niektóre kreacje są naprawde bardzo brzydkie ! I to coś wygrało nie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ta sukienka co była ^^ do wygrania MQeena jest naprawde śliczna ^^ . <33

    OdpowiedzUsuń
  19. a konkurs z projektowaniem ciuchów? decade of teens? to dopiero była porażka i paskudztwo a jakoś nikt tego nie komentował...
    po prostu wam szkoda i zazdrościcie.
    ja nie wygrałam sukienki ale nie robię jakiegoś hałasu i nie piszę że wszystko było ustawione....
    -.-
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzydka sukienka... ale i tak szkoda że nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  21. mAm nAdziEjĘ, żE tO tyLko bŁąd

    OdpowiedzUsuń
  22. a sUkieNka bArdZo łaDnA

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ubrałam tę modelkę praktycznie identycznie jak zwyciężczyni ; /
    I nie wygrałam..Ta sama sukienka, buty, rajstopy tylko ze podłożyłam pod nią inną czarną sukienkę ...
    adusia899

    OdpowiedzUsuń
  24. A te wygrane stroje są wg ldo kitu ; /
    Buty, sukienka, czasem rajstopy lub torebka i wsioo =.='

    OdpowiedzUsuń
  25. też sądzę, że to nie fair ;//

    OdpowiedzUsuń
  26. Są tam chyba ze 2 polki ;p
    Czyli każdy ma szanse...
    Ale moim zdaniem i tak jest to niesprawiedliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka nie jest za ładna, więc nie ma o co płakac.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie jakiś automat wybierał ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. to jest głupie ja sie tak starałam :(
    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  30. oni wybierają losowo

    OdpowiedzUsuń