2010/03/08

Dzień kobiet




Z bukietem róż nie mogę przyjść
by złożyć Wam życzenia
Lecz w słowach Tych myśli
niech się spełnią Wasze marzenia
Dużo sukcesów oraz radości
Dużo uśmiechów i spełnienia marzeń
moc słodyczy w Dniu Kobiet,
życzy Wam Gosia
oraz cały zespół bloga

_________________________________________________

Z okazji Dnia Kobiet z pośród osób które wpiszą się poniżej do komentarzy losowo będę odwiedzać niektóre apartamenty, i Medoll która będzie ubrana na czerwono dostanie mały prezencik odemnie. Nie zapomnijcie podać nicka na stardoll.
Akcja tylko dla Naszych obserwatorów !!!! Tylko dla kobiet !!!!

__________________________________________________________________
prezenty otrzymały:
Ewelina_33, Kina1112, moskowiak, pati-99, asiolkaa, Mileyka15, MissAlexisLoves
- później znów wylosuję parę osób

143 komentarze:

  1. Dziękuję!

    Wzajemnie :*
    Dean_Star

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za życzenia :)

    nick na sd : dzaastin

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dostałam tulipana :) Ewelina_33

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł :)

    Na Stardoll jestem : Niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się zgłaszam - kina1112
    Dzięki za życzeniaa ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Też życze dużo zdrowia szczęścia i samych sukcesów w szkole/pracy




    Ja dzisiaj dostałam w szkole aż 5 tulipanów są naprawde prześliczne :)

    Mój nick na stardoll to zuzia8lat

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki:** Na stardoll jestem Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje ;*
    wzajemnie <3

    na stardoll jestem : moskowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje ;**
    na stardoll jestem BarbiePink07 ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na stardoll jestem Olllkka,i jestem obserwatorem bloga:]Dzięi za życzenia! I życzę nawzajem!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za życzenia ale u nas w klasie dostaliśmy po róży czerwonej...
    A można mieć zielone włosy?
    Pati-99

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję...nawzajem,

    mój nick to Diddlina_97_89

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje , nawzajem !
    My w szkole dostałyśmy cień, błyszczyk i lizaka :D

    Na stardoll: agnieszka113

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje za życzenia :* nawzajem !
    Moj nick asiolkaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!
    Mój nick to xOlinkAx
    Życzę Miłego Dnia - Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  16. dyta96
    Łądne życzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję i nawzajem !
    Mój nick : Mileyka15

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki i nawzajem

    Sweet0Monisia

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękii :) I nawzajem dla Gabi, Cb i Domioki :)Móój nick to MissAlexisLoves :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne życzenia :) Mój nick to MiSs_KaSiUnIa98

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuuuuje i Nawzaajem :*
    Czytam wasz blog codziennie i jest on super!!!
    Na stardoll jestem bascko

    OdpowiedzUsuń
  22. Estera77
    Życzę wam wszystkiego najlepszego ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki i nawzajemm . :D
    A i zg się .
    Na stardoll Paulcia_t . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za żyzenia;)
    obserwatorką jestem i komentuję, a na czerwono to ubranaa jestem;33

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę wszystkiego najlepszego ;d
    Myska.

    OdpowiedzUsuń
  26. dzieki , wzajemnie ; )
    Moje konto : ladydomcia9 ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez sie zgłaszam ;**

    i dziękuję za życzenia.
    nawzajem

    Olgenka

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za życzenia :*
    na stardoll agentura ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkim dziewczyną życze wszystkiego najlepszego ;)

    .patunia.11

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki i wzajemnie :D

    MissTara2099

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez sie zglaszam nazywam sie na stardoll nikola2181
    dziekuje bardzo za zyczenia z okazji dnia kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje za życzenia ;*
    Szczęśliwego dnia kobiet dla ciebie i wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki:) Zgłaszam się, mój nick to Paulinka100

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuję za życznia...
    I nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A i oczywiście zgłaszam się...
    Na stardoll Pucka_love1996

    OdpowiedzUsuń
  36. Miło z waszej strony. ;)
    Dziękuję ;)

    oluu_-

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za życzenia i nawzajem ;)

    ula1223 ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoim planom - sukcesu,
    Twym życzeniom - spełnienia,
    A dzisiejszego wieczoru -
    Sexu aż do znudzenia
    Z gościem przystojnym i miłym,
    Inteligentnym do tego,
    Lecz pewnie się zastanawiasz:
    "Ach gdzie ja znajdę takiego?"
    Więc na to Twoje pytanie
    Mam już gotową odpowiedź -
    On przed chwileczką Ci przesłał
    Życzenia z okazji Dnia Kobiet! ;p

    No to wszystkiego najlepszego ;****

    Na stardoll tak jak tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest już na Dzień Kobiet darmowy naszyjnik w starplazie,na razie jest w tym polu pokazującym na stronie głównej :)
    Dean_Star

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuje za życzonka ;*
    sweet_girl_0123 ;**

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuje to naprawde super blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Julka104 na stardoll:** tez życzę wam miłego dnia kobiet!!!dużo prezentów radości i innych takich

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękie jestem Selena90909 i wzajemnie :).

    OdpowiedzUsuń
  45. dzieki za zyczenia i nawzajem^^

    OdpowiedzUsuń
  46. oO To miło .:)Wzajemnie ;)

    Zgłaszam się : Brylancik99

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki, nawzajem :)
    Ruslana1994

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuję bardzo za życzenia. :)
    Prowadzącym bloga, obserwatorkom i odwiedzającym życzę spełnienia marzeń i wszystkiego naj ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. To fajnie ;*

    Mój nick na stardoll wiolka181 ;**

    OdpowiedzUsuń
  50. dzieki :*


    ____________
    ja tez życzę wam wszystkiego najlepszego :******

    OdpowiedzUsuń
  51. do starplazy
    trafił darmowy naszyjnik,
    pokazuje się on w nowościach na stronie głównej, lecz w sklepie
    nie. Kosztuje 0sd i jest
    dla wszystkich.
    Nie jest najgorszy, to link:
    http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=23998

    Ruslana1994

    OdpowiedzUsuń
  52. dziękuje za życzenie na stardoll stelka

    OdpowiedzUsuń
  53. Jest darmowy naszyjnik na Dzień Kobiet! Aby go dostać należy kliknąć w poniższy link i go kupić :) Naszyjnik będzie czekać na nas w torbie, w meDoll Editor.

    www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=23998

    OdpowiedzUsuń
  54. :) Miłe życzenia.!
    Ja również życzę wszystkiego najlepszego całej załodze i wszystkim użytkowniczkom.! :]
    xXxPatiiixXx

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. I Tobie/Wam nawzajem! :D
    Miqusia :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzięki ;**
    i wzajemnie :)
    Justynna

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurde. Napisałam z innego konta, na którym nie jestem obserwatorem. -_-
    Ale tu jestem. :D
    Miqusia

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuje za życzenia ;*

    Karsolinka

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dziekuję i nawzajem ;***
    Nick taki sam co tu :]

    OdpowiedzUsuń
  61. Eloszz ;]]
    Miłego dnia kobietek życzę .
    Ja dostałam waniliowy błyszczyk ,
    A może od waszego bloga dastanę bukiecik, jak mnie wylosuje ktoś ...

    Dolisia...xD

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję bardzo ;]
    Oczywiście ja też życzę wszystkiego dobrego i woogóle.

    Moja medoll: q.na

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. Życzę miłego dnia Kobiet ;)


    Anka_00

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękujemy za życzenia i dla was tez wszystkiego Najj ;** ...

    OdpowiedzUsuń
  65. Super wierszyk :)
    Mój nick na Stardoll to Nadia1208

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi tam na prezencie nie zależy xdd .
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję Kochana ;*
    Z Wzajemnością ;*
    !

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję ! ;)

    Życzę oczywiście tego nawzajem ;*

    ~ martyna252

    OdpowiedzUsuń
  69. Pozdrowienia z okazji dnia kobiet.
    Rihanna_1999_

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego :) Dulce__94

    OdpowiedzUsuń
  71. dziękuje ;))
    i nawzajem ;**

    OdpowiedzUsuń
  72. zapomniałam xdd
    nick taki jak tu ;pp
    Dunia_11

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję i nawzajem :*
    krysiaczka

    OdpowiedzUsuń
  74. dzięki za życzenia i nawzajem 8-))



    kicia024

    OdpowiedzUsuń
  75. Dzieki.


    Jestem ubrana na czerwono

    Nazywam się na stardoll:


    julita1234567

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam waszego bloga a i nawzajem życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten blog jest najlepszy ! ; D
    Pozdrawiam serdecznie. ; *
    Mój nick na Stardoll to: Kasia_the_best

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja bym chciała wziąć udział w losowaniu:)
    ala1441

    OdpowiedzUsuń
  79. i ja życze wszystkim kobietam
    wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  80. ale miłoo ;p ;*
    dzięki i wzajemnie ;D
    _________
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  81. nA sD tAk jAk tU jEstEm Suzi443

    OdpowiedzUsuń
  82. Dziękuje za życzonka i wzajemnie zyczę ;*** na stardoll jestem kara_253

    OdpowiedzUsuń
  83. nawzajem kochana : **
    mój nick na stardoll .Runway

    OdpowiedzUsuń
  84. ja bym poprosiła

    OdpowiedzUsuń
  85. dzieks za zyczonka
    na sd aganieszka
    PS.do Gabi jak by co to juz nie pisze sale sale ponieważ nie jestem ss a pozatym przepraszam za pisanie tego na chacie

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję ; ***
    Wzajemnie : o

    OdpowiedzUsuń
  87. dzięki za życzenia :*
    nic ze stardoll to HorseQueenNr1

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziękuję i wzajemnie dla wszystkiech kobiet! xD
    Weronika0508

    OdpowiedzUsuń
  89. dziękuje:*

    Na stardoll paula15-10.

    OdpowiedzUsuń
  90. Cześć mój nik taki jak u góry:
    Demi15677 no i dla ciebie też życzonka Cóż by Ci życzyć, kiedy życzeń tyle
    na każdej kartce, tu wszędzie.
    Każdy Cię kocha i życzy mile
    cóż moje słowo znaczyć tu będzie?
    Wiec ślę Ci jedno życzenie małe:
    bądź szczęśliwa przez życie całe
    mam nadzieje, że ci się podobają ... aha i nie wiem czy wiesz ale ci pisałam na e-maila o sklepie Otto bo nik nic nie odpisal jak chcesz się dowiedziec co to daj znaka! :-D

    OdpowiedzUsuń
  91. dzieki tobie tez tego zycze zapraszam do mnie ama nadzije e mnie wylosujesz jestem hudgensowna

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne życzenia :) Tobie życzę udanego dnia kobiet! :)
    mój nick na Stardoll to 12Amalura12 :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Dziękuję i na wzajem ;)

    kiki652

    OdpowiedzUsuń
  94. Wzajemnie na stardoll jestem adusia_1997

    OdpowiedzUsuń
  95. Dziękuję i wzajemnie ;))
    EnnKatte

    OdpowiedzUsuń
  96. Dziękuję za życzenia, życzę ci tego samego.
    Mój nick na Stardoll: Miqusia0512

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się mój nick to Paam007 :))

    OdpowiedzUsuń
  98. Dziękuje :)
    Zgłaszam się
    olsonek

    OdpowiedzUsuń
  99. Dzięki , ja wam też życzę ( no bo w końcu wy też jesteście dziewczynami)
    x D
    MileyStarxD

    OdpowiedzUsuń
  100. Dzięki i życzę tego samego!

    OdpowiedzUsuń
  101. Dzięki nawzajem ;)
    Mój nick to kasia88834
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. Siemka ...ja też się zgłaszam.A mój nick na stardoll to Misiaczek_xPP

    OdpowiedzUsuń
  104. Dzięki :)

    i wam też tego życzę

    łogin na stardoll to: ania7798

    OdpowiedzUsuń
  105. Wspaniały pomysł :** ;) Na Stardoll jestem Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  106. Dziękuję :) Na stardoll Esmie_Stewart

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo dziękuję za życzenia :*
    Pozdrawiam Gwiazdeczka1997

    OdpowiedzUsuń
  108. Dziękuje za życzenia ;) ;) :) xD i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  109. Przyłączam się do życzeń i dziękuję;)
    goha96

    OdpowiedzUsuń
  110. o.O O.o Dziękuje ślicznie i wzajemnie ; **
    xxitianaxx

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja tez dziękuje! :***

    Mój nick to GwiadaNieba :)

    OdpowiedzUsuń
  112. heh ^^
    dzieki :**
    i wzajemnie :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Dzięki i nawzajem

    mój nick to Wampirka97

    OdpowiedzUsuń
  114. Też jestem ubrana na czerwono
    Mój nick to Ginny___Weasley

    OdpowiedzUsuń
  115. Dziekuje i nawzajem ;PP
    Koobietki rządzą ;PP

    OdpowiedzUsuń
  116. dzięki za życzenia :)
    olgamiley18

    OdpowiedzUsuń
  117. Oh, dziękuję! I Tobie tego samego!! xd

    OdpowiedzUsuń
  118. dzięki wzajemnie :)

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń